* Expert Hubs

BAM verzamelt alle marketing professionals met 1 gemeenschappelijk doel : waarde creëren en duurzame relaties opbouwen met consumenten.

Het doel van de organisatie is het terug betekenis geven aan marketing en de professionals te helpen marketing in het hart van hun bedrijf of organisatie te plaatsen. Om dit doel te behalen, creërt BAM ‘Hubs’, evoluties van de expert- en werkgroepen afkomstig van de 3 originele organisaties.

 

Hubs?

Het doel van de Hubs is de leden van de organisatie samen te brengen rond 1 specifiek thema maar ook het debat te openen om als organisatie een centraal punt te zijn. BAM wil een openheid creëren tegenover zijn stakeholders in de markt maar ook naar personen, organisaties, kortom iedereen die een invloed kan hebben op marketing. De Hubs stralen deze openheid ook uit.

Wil je meer weten of deel uitmaken van één van onze expertgroepen, bekijk dan alvast hieronder even het overzicht.

 

De BAM Expert Hubs

Heb je een suggestie voor een nieuwe Expert Hub? Neem dan contact op via info@marketing.be