FAM

FAM wil de unieke en complementaire waarde van vrouwen in de marketingsector in de schijnwerpers plaatsen en het ‘glazen plafond’ doorbreken.

De Expert Hub FAM wil nieuwe ideeën genereren om dit doel te bereiken en dat in samenwerking met alle actoren in de sector: adverteerders, communicatie- en mediabureaus, advieskantoren, digitale platforms, rekruteringsbureaus, scholen, overheidsorganisaties enz.

FAM_v2

 

Binnen BAM zet de hub “FAM” (Female Association of Marketing) in op collectieve intelligentie door de unieke en complementaire waarde van vrouwen in de marketingsector in de schijnwerpers te plaatsen.

Met deze hub willen we de invoering van nieuwe ideeën vergemakkelijken in samenwerking met alle actoren in de sector: adverteerders, communicatie- en mediabureaus, advieskantoren, digitale platforms, rekruteringsbureaus, scholen, overheidsorganisaties enz.

Nieuwe ideeën om onze expertise en competenties te ontwikkelen, om marketingstudenten te inspireren, om jonge vrouwen die hun carrière starten te ondersteunen, om te profiteren van de ervaring van vrouwen met een zekere anciënniteit in onze sector en van vrouwen die (bijna) met pensioen zijn. 

De doelstelling is om elkaar te helpen, via allerhande coaching, en onze netwerken te bundelen om een nieuw netwerk te creëren dat de vaardigheden van vrouwen zichtbaarder maakt, zodat we het beruchte “glazen plafond” samen kunnen doorbreken. Ongeacht de functie en ongeacht de generatie.

Is dat trouwens niet in het belang van ons allemaal, aangezien de Belgische markt meer vrouwelijke consumenten telt dan mannelijke?

We willen dat deze hub de referentie wordt voor alle vrouwelijke marketingkwesties.

PS Mannen zijn meer dan welkom in deze hub!

-> Volg ons via de FAM - Facebook paginaHub #FAM (Female Association of Marketing)

Ontdek onze podcasts met inspirerende vrouwen:

Volg onze Facebook pagina van FAM

Over de voorzitter van deze groep

Isabel Verstraete neemt sinds 15/09/2019 het voorzitterschap van FAM op zich. Ze neemt het over van Nancy Delhalle die de groep oprichtte binnen BAM.

Isabel Verstraete werkte de afgelopen decennia in Frankrijk, Nederland en België in diverse marketing en communicatie functies, zowel aan adverteerder als bureauzijde. Ze leerde zelf doorheen haar carrière hoe ze haar mannetje kon staan tussen de voornamelijk mannelijke directie comités.

In 2011 lanceerde ze haar eigen bureau. Sinds 2015 is ze oprichtster van strategie en innovatie consultancy Stockmanverstraete. Samen met Kate Stockman helpt ze bedrijven met strategische positioneringsissues en innovatie processen.

Ze is er van overtuigd dat een gender evenwichtig management gunstig is voor bedrijven en ze heeft de ambitie om meer vrouwelijke marketeers te helpen met het doorbreken van glazen plafonds.

Vandaag neemt ze graag de tijd – ondanks haar drukke werkzaamheden als consultant - om haar kennis en ervaring door te geven aan andere vrouwen.

 

Vergaderingen:

19-11-2019 / 18:00 - 20:00 / Serviceplan (Bovenberg 124, 1150 Woluwe-Saint-Pierre) 

Wilt u deelnemen aan één van deze bijeenkomsten? Neem dan contact op via info@marketing.be