Account based marketing

Sessie - Account Based Marketing: Inleiding

# 1 online sessie

ABM stemt verkoop- en marketingmiddelen af ​​op gepersonaliseerde campagnes die zijn ontworpen voor een gedefinieerde set van grote klanten. Met ABM stemt u verkoop en marketing op een zeer gerichte en gepersonaliseerde manier af op de klant. Je leert hoe je ABM inzetten bij een aantal geselecteerde strategische klanten. Je maakt dus eigenlijk een marketing plan per klant.

ABM zet traditionele marketing op zijn kop door zich te concentreren op specifieke accounts en niet op leads. ABM stelt B2B-marketeers in staat om strategischer af te stemmen op de verkoopafdeling om gepersonaliseerde campagnes te leveren aan een specifieke groep doelaccounts.

Omdat klanten beter geïnformeerd zijn en de ervaring die ze krijgen aansturen, verwachten ze dat u hen kent, hun ervaring personaliseert en proactief aan hun behoeften voldoet. Nu klantgerichtheid cruciaal is, is account-based marketing (ABM) een van de belangrijkste onderdelen van het algehele marketingplan van een bedrijf geworden.

Met deze inleidende sessie wordt u duidelijk uitgelegd wat Account Based Marketing concreet betekent.

Wat leer je uit deze sessie:

  • What is Account Based Marketing?
  • Waarom Account Based Marketing?
  • Waar Account Based Marketing toepassen?
  • Voorbeelden

Je wenst je competenties verder uit te diepen? 

Schrijf je in voor de volledige opleiding Account Based Marketing.

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be