banner book cover

Boekvoorstelling: "Marketing voor de Mad Men van morgen"

De effectiviteit van marketingcampagnes is er de laatste tien jaar op achteruit gegaan. De geïrriteerde consument kiest er massaal voor de boodschap van marketeers te negeren. Nochtans hadden we nooit eerder toegang tot zoveel technologie en data die boodschap en consument perfect met elkaar kunnen matchen.

Toch zijn er nog uitzonderingen. In Marketing voor de Mad Men van Morgen vertelt Wim Vermeulen hoe marketing de harten van de consument weer kan winnen. Met de traditionele campagnes in een centrale rol, zij het in een nieuw jasje.  Namens de auteur en Uitgeverij LannooCampus bent u van harte welkom op de boekvoorstelling. Inschrijven kan via deze link. 

Tarieven

BAM-Leden : Gratis

BAM-Niet-leden: € 50/PP

boek

In zijn boek combineert Wim Vermeulen inzichten uit de neurowetenschap, consumentenpsychologie en data van ’s werelds meest succesvolle campagnes om enerzijds de oorzaken van de dalende effectiviteit van campagnes te verklaren, en anderzijds de succesfactoren te benoemen van de zeer geslaagde uitzonderingen.

Hij introduceert het TapForward communicatiemodel en legt uit waarom dit model betere resultaten geeft dan de bestaande modellen. Hij toont ook aan dat het TapForward-model merken het beste voorbereidt op een wereld vol algoritmes en ‘conversational commerce’ die vandaag de kop opsteken.

Wim Vermeulen is Managing Director van Dentsu Consulting en Directeur Strategie en Innovatie bij Dentsu Aegis Network. Hij is een veelgevraagd spreker en geeft regelmatig gastcolleges aan Solvay Business School.

Meer informatie over het boek
5

In samenwerking met: