Discover_digital explore_postponed

Discover - Digital Explore

Deze opleiding zal verplaatst worden naar het tweede semester 2020. De nieuwe data zullen eind juni beschikbaar zijn.

Indien u toch interesse heeft nu al een sessie te volgen, wordt deze sessie nog dit semester à la carte voorgesteld in Virtual Classroom:   User Experience (02/06/2020)

# 4 namiddagsessies

  • Opleiding waarbij u écht consumer-centric leert denken.
  • Boordevol voorbeelden en praktische toepassingen .
  • Door docenten die de technologie begrijpen, maar de klantervaring als doel hebben.

Klantervaring is het doel, technologie het middel

De digitale transformatie zorgt voor concurrentie van innovatieve nieuwkomers en het ontstaan van nieuwe markten. Voor marketeers betekent dit anders, sneller en relevanter werken. In deze werkwijze staat de klant meer dan ooit centraal.

Technologie is daarbij een middel en om dit middel goed in te zetten, zijn consumenteninzichten en gebruikservaring (UX) van belang. Deze opleiding focust op klantervaring, consumentengedrag in het digitale tijdperk en belicht de nieuwste trends in technologie. Ook krijg je inzicht in de switch van business units naar multidisciplinaire teams die werken vanuit de klantwens. Na deze opleiding ben je klaar om de digitale transformatie te omarmen.

In 4 sessies leer je uit deze opleiding:

  • Welke de gevolgen van digitale transformatie voor organisaties zijn.
  • Het consumentengedrag in het digitale tijdperk.
  • De trends in technologie.
  • Het belang van de gebruikservaring (UX)
  • Nieuwe en interessante opportuniteiten voor je business.

Programma

Sessie 1: Digitale transformatie op organisatie (12/05/2020)

Verduidelijken van digitale transformatie naar de voornaamste drijfveren die voor impact zorgen. In de volgende sessies treden we dieper in op vier aspecten: Consumenten inzichten, technologie, gebruikservaring en interne organisatie. Tijdens deze sessie starten we vanuit de oorzaak van de transfomatie: de groeiende verwachtingen van de consument. Digitale transformatie betekent ook business transformatie en heeft wellicht de meeste impact in hoe ideeën en innovatie precies tot stand komen en hoe ze worden ontwikkeld, gemeten en getest. Deze opleiding geeft inzicht in het kantelen van business units naar multidisciplinaire teams die werken vanuit de nood van een klant. 

Sessie 2: Consumenten inzichten (19/05/2020)

Tom De Ruyck geeft een brede kijk op consumentengedrag in het digitale tijdperk.  Goede marketeers begrijpen hun klant erg goed en zijn in staat om snel te reageren op de verwachtingen en behoeften van een persoon.  Tegenwoordig moet dat inzicht op verschillende niveaus worden geïmplementeerd: inzicht in uw klantenbestand in het algemeen, inzicht in de behoeften van individuele segmenten en in toenemende mate inzicht in de behoeften van elke individuele consument, zodat hun ervaring kan worden gepersonaliseerd.

Sessie 3: Trends in technologie (28/05/2020)

Op welke technologie moet ik me vandaag binnen voorbereiden binnen mijn organisatie en welke technologie zou vandaag al relevant kunnen zijn? We belichten niet enkel. Er is geen twijfel dat de snelst opkomende tech AI is, geïnspireerd door de groeiende populariteit van "conversatie" -interfaces zoals Siri en Alexa. Gelukkig geeft deze sessie meer inzicht in wat praktische AI nu echt betekent en hoe bedrijven dit nu kunnen toepassen. 

Sessie 4: User Experience (UX) (2/06/2020)

User Experience (UX) is een differentiërende expertise in sectoren die onder druk staan door tendensen die digitale transformatie met zich meebrengen. Organisaties die over een betere gebruikservaring beschikken, hebben een groot voordeel ten opzichte van de concurrent die daar niet op inzet. Een belangrijke factor die het verschil dus kan maken.

Elke sessie van dit programma mag ook apart gevolgd worden. Bekijk de verschillende sessies à la carte

Tarieven

BAM leden: € 585 excl. BTW

BAM Niet-leden: € 785 excl. BTW

De BAM opleidingen worden gegeven door marketeers die elke dag in de praktijk staan en erkend worden voor hun expertise. Je werkt zo met de meest actuele en meteen inzetbare methodologieën.

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be