Digital Marketing

Opleiding - Digital Marketing

Data van de sessies: 13 oktober, 20 oktober, 27 oktober, 10 november, 17 november en 24 november 2022

Uur: 13u30 - 17u00

Locatie: mix van virtual & classical classroom

(Adres classical classroom: Van der Valk Hotel - Culliganlaan 4 - 1831 Diegem)

Prijs:

BAM Leden: € 800 excl. BTW

BAM Niet-leden / Friend of BAM: € 1150 excl. BTW

# 6 sessies

  • Een duidelijke stappenplan
  • Meteen inzetbare learnings
  • Concrete voorbeelden

Deze opleiding vertrekt vanuit tactisch inzicht vergaren in handige digitale tools die toepasbaar zijn in het opmaken van een digitale strategie. De rode draad in deze opleiding vormt de customer journey die binnen elke sessie vertaald wordt naar een digitaal kanaal. Op het einde van deze opleiding zal je in staat zijn om vanuit data analyses relevante touchpoints in de customer journey op te zetten en te optimaliseren. 

Learning outcomes

  • Hoe ziet een customer journey eruit?
  • Welke zijn de stappen van een goed digital plan.
  • Hoe je digitale strategie en de bijhorende touchpoints concreet uitstippelen.
  • De belangrijkste tools van digitale marketing en communicatie.
  • Hoe integreer je deze begrippen en tools in je customer journey?
  • Hoe kan je de verschillende touchpoints optimaliseren?
  • Nieuwe en interessante opportuniteiten voor je business.

Programma

Indien u nog geen lid bent van BAM, kunt u met deze registratie een gratis lidmaatschap als Friend of BAM verkrijgen. Hier vindt u meer informatie over de voordelen van het lidmaatschap.

Vragen over deze opleiding?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be