The Power of unbiased thinking

Opleiding - The power of unbiased thinking

Data van de sessies: 10 mei, 17 mei en 24 mei 2022

Uur: 09u30 - 13u00

Locatie: Silversquare Central - Cantersteen 47, 1000 Brussel

Prijs:

BAM Leden: € 415 excl. BTW

BAM Niet-leden / Friend of BAM: € 585 excl. BTW

Release the power of unbiased thinking and become a more innovative marketer.

Je hersenen krijgen per seconde 11 miljoen info-stukjes binnen terwijl het er 50 aan kan.

Die info overload maakt dat onbewuste bias het van je overneemt en je ongeveer 200 biases gebruikt om dagelijkse beslissingen te nemen.

 

3 sessies

  1. Ontdek het risico van snel denken versus langzaam denken (D. Kahneman) en wat het beste werkt voor het creatief proces.
  2. Leer 8 technieken om je onbewuste vooroordelen en blindspots te ontmaskeren en je innovatievermogen 365 dagen per jaar te boosten.
  3. Maak een easy start met een persoonlijk plan voor je dagelijkse werk.

Onbevoordeeld denken leidt tot creatief denken.

Deze workshop geeft je concrete handvaten om de volgende generatie meaningful marketing ideeën tot leven te brengen. Omdat het beter moet en kan. Innovatieve ideeën is wat we nodig hebben om een steen te verleggen in onze maatschappij.

Zelfkritiek, veronderstellingen, aannames en stress zetten onbewust een enorme rem op je creatief denkvermogen. Intussen moet je meer doen met minder en gaat alles sneller. Dit werkt in je nadeel in hoe je dagelijks beslist en nieuwe ideeën aanpakt. Met de juiste tips & tricks, do’s & dont’s kan je dit overwinnen en meer creativiteit uitnodigen in je dagelijks werk.  Deze creativiteit kan je aanleren en helpt je 365 dagen per jaar. We hebben het hier niet over ‘innovatie à la Elan Musk of Jef Bezos’, wel over het boosten van je skillset om te vernieuwen en je merk betekenisvol te maken voor de volgende generatie consumenten.

Learning Outcomes:

  • Begrijpen hoeveel van mijn denken onbewust gebeurt en wat ik eraan kan doen.
  • Herkennen welke denkfouten en mindbugs mijn beslissingen het meest beïnvloeden.
  • Leren wat ik kan doen om dit te doorbreken en tot betere ideeën, betere beslissingen te komen.
  • Installeren van vernieuwender denken in mijn dagelijkse werkrealiteit als marketeer.
  • Tackelen van mythes die bij vele marketeers leven omtrent de werking van het creatief proces.

Programma

Indien u nog geen lid bent van BAM, kunt u met deze registratie een gratis lidmaatschap als Friend of BAM verkrijgen. Hier vindt u meer informatie over de voordelen van het lidmaatschap.

VRAGEN OVER DEZE OPLEIDING?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be