Big data analysis_1300-250

Sessie - Targeted advertising: Programmatic, DMPs & CDPs

# 1 sessie

De big data mogelijkheden en de relatie met de digitale marketing wereld.

PROGRAMMA

  • Hoe wordt een bedrijf meer data-driven?
  • Inzicht krijgen in de brug tussen de data-wereld en de marketingwereld.
  • Het verband ontdekken tussen programmatic/yielding en machine learning.
  • Big data mogelijkheden en potentieel.
  • Impact van data regulatie (o.a. GDPR) op de digitale marketing mogelijkheden.
  • Handige tips en werkwijze.

DOCENT

Bart Van Der Vurst, Advanced Analytics & Big Data Architect Element61

Doelgroep # DEVELOP

Voor de digital marketing en digital communication professionals met een basiskennis digital.

Tarieven

BAM leden: € 245 excl. BTW

BAM Niet-leden: € 350 excl. BTW

Je wenst je competenties verder uit te diepen?

Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Management Update. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be