# 1 sessie
De big data mogelijkheden en de relatie met de digitale marketing wereld.
PROGRAMMA
- Hoe wordt een bedrijf meer data-driven?
- Inzicht krijgen in de brug tussen de data-wereld en de marketingwereld.
- Het verband ontdekken tussen programmatic/yielding en machine learning.
- Big data mogelijkheden en potentieel.
- Impact van data regulatie (o.a. GDPR) op de digitale marketing mogelijkheden.
- Handige tips en werkwijze.
DOCENT
Bart Van Der Vurst, Advanced Analytics & Big Data Architect Element61
Doelgroep # DEVELOP
Voor de digital marketing en digital communication professionals met een basiskennis digital.
Tarieven
BAM leden: € 245 excl. BTW
BAM Niet-leden: € 350 excl. BTW
Je wenst je competenties verder uit te diepen?
Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Management Update. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.
Vragen?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be