advanced mktg

Formation Professional - Advanced Marketing - NL

Cette formation est donnée en Néerlandais.

# 5 avonden

*Marketing 4.0

*Het omgaan met de digitaliserende klant

*Meteen inzetbare tools & tips

 

Nieuwe digitale technologieën stellen een aantal “common practices” in vraag. Hoe ermee omgaan?

Digital Transformation, Uberization, disruption, customer Intelligence, business Model generation, data-driven Marketing, agile organizations, customer 360, cognitive boardrooms, marketing orchestration, minimum viable products…

Zijn het buzzwoorden of vormt dit de nieuwe standaard?

Het is duidelijk dat een digitaliserende economie impact heeft op zelfs de meest traditionele sectoren. Nieuwe digitale technologieën stellen een heel aantal “common practices” in vraag en dwingen ons om kritisch in de spiegel te kijken. Centraal in heel dit verhaal staat de klant en zijn data.

Het gedrag en de verwachtingen van klanten zijn op een onvoorstelbare manier veranderd. In dit speelveld zijn marketers een essentiële partij om de connectie tussen de klant en de doelstellingen van de organisatie op de meest optimale manier te verzekeren.

Doelgroep # PROFESSIONAL

Commercieel verantwoordelijken: marketing manager, product manager, marketing & sales manager, commerciële directie, verkoopdirecteurs, area sales managers, bedrijfsleiders, business unit managers en iedereen met interesse voor het sturen van transformaties en de vertaalslag naar de organisatie

  • Je wenst een update over de actuele trends en strategische aspecten in marketing management.
  • Je wordt met nieuwe marketing-uitdagingen geconfronteerd.
  • Je wil groeien in je huidige functie of je wenst je carrière een nieuwe wending te geven.
  • Je bent op zoek naar een gestructureerde en praktijkgerichte aanpak, direct toepasbaar op je bedrijfsomgeving.
  • Je wilt leren van andere professionals en van experten in marketing.

In 5 sessies leer je uit deze opleiding:

  • Wat is Marketing 4.0?
  • Hoe concurrentievoordelen te realiseren in de gedigitaliseerde economie.
  • Hoe om te gaan met de veranderende customer buying journey.
  • Welke nieuwe competenties en structuren bedrijven moeten activeren.
  • Hoe competitief blijven in deze veranderende economie.
  • De impact van veranderende klanten op new product development (NPD).
  • Hoe analytische modellen te gebruiken om betere beslissingen te nemen.
  • Wat nodig is om een performante data-driven organisatie te worden

Docenten

Sven Arnauts, Manager Performance Management & Customer Insights Delaware Performance Management.

Tom Domen, Global head long term innovation aka science friction soaper,Ecover Co-ordination Center.

Jan Flamend, Managing Director Vallueselling.be.

Johan Vanhaverbeke, Partner Pulvinar_Bedrijfsstrategie & Marketing Management Expertise, Docent KULeuven/Campus Brussel.

Tarieven

BAM Niet-leden: € 1.450 (excl. 21% BTW)

BAM Leden: € 1.015 (excl. 21% BTW)

De BAM opleidingen worden gegeven door marketeers die elke dag in de praktijk staan en erkend worden voor hun expertise.

Je werkt zo met de meest actuele en meteen inzetbare methodologieën.

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be