Cette formation est donnée en néerlandais.
# 7 avonden
> De recentste trends en hoe ermee omgaan
> 7 belangrijke thema’s in 7 sterke avonden
> Learnings die meteen inzetbaar zijn
De invloed van recente trends op je digital strategie
Digitale marketing evolueert heel snel. Het digitale spectrum is uitgebreid en complex. Vandaag dwingt digitale marketing bedrijven op een nieuwe manier te denken en te reageren. Binnen het brede landschap van digitale marketing, selecteerden wij de belangrijkste 7 thema’s. Up to date zijn binnen deze thema's stelt je in staat jouw afdeling en bedrijf strategisch uit te bouwen tot een optimaal en efficiënt werkende onderneming, klaar voor de toekomst.
Met een sterke selectie van toonaangevende docenten binnen de belangrijkste vakdomeinen, bieden we jou de nodige digitale bouwstenen om jezelf en jouw onderneming digital proof te maken. Zowel op korte als lange termijn. We geven jou een overzicht van de belangrijkste trends en hun impact op ondernemingen én leren jou hoe je daar als bedrijf het beste mee omgaat. Een basiskennis digital is vereist.
Doelgroep # PROFESSIONAL
Deze opleiding richt zich tot marketing professionals met minimum 5 jaar ervaring en een basiskennis in digital marketing.
- Je wenst een update over de actuele trends en actuele strategische aspecten in digital marketing.
- Je wilt groeien in je huidige functie of je wenst je carrière een nieuwe wending te geven.
- Je bent op zoek naar een gestructureerde en praktijkgerichte aanpak, met directe toepassingen op je eigen bedrijfsomgeving.
- Je wilt leren van andere professionals en van experten in digitale marketing.
In 7 sessies leer je uit deze opleiding:
- De recente en hot topics in digital marketing en hun impact op je digitale strategie.
- Hoe je digitale marketing strategie uit te stippelen.
- De laatste updates in social media.
- De consument beter te kennen.
- Hoe KPI’s en de metingen op een gestructureerd manier aan te pakken.
- De impact op je revenue-streams.
Programmaleider
Nele Vanhecke, Head of Sales WW Spott
Docenten
Karel Goethaels, Head of Programmatic Mediabrands
Lonneke Spinhof, UX Strateeg Humix
Bart Van Der Vurst, Advanced Analytics & Big Data Architect Element61
Stijn Vercamer, Gastdocent Digitale Marketing Hogeschool Gent
Beate Vervaecke, CEO E-Zen
Tarifs
BAM membres: € 1225 HTVA
BAM Non-membres: € 1750 HTVA
ACC members: € 1575 HTVA
Vragen?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be