content mktg

Formation Professional - Content Marketing

Cette formation sera donnée en Néerlandais.

Consumenten zijn vandaag veel kritischer geworden en nemen steeds meer de controle over van het marketing- & salesproces. Digital en social media spelen hierin ongetwijfeld een grote rol. De consument beperkt zich niet enkel tot de informatie van een merk of bedrijf zélf, maar informeert zich via diverse kanalen: search engines, blogs, peer to peer informatie,... Hier kan je met sterke en belevende content (marketing) het verschil maken, zowel online als offline.

Content Marketing neemt vandaag een belangrijke rol in de strategie van succesvolle merken en bedrijven. Goed gestructureerd is Content Marketing een erg toegankelijke discipline binnen de Marketing, zowel B2B als B2C. In deze STIMA-opleiding krijg je van topexperts in 5 boeiende sessies inzicht hoe Content Marketing voor je merk succesvol in te zetten.  In de cursus balanceert theorie met praktijk, telkens met handige tips & tricks. 

Doelgroep

  • Je wenst je expertise in een zeer actueel domein verdiepen
  • Je wenst Content Marketing op een gestructureerde manier aanpakken
  • Je wil leren van experten en ervaringen delen met andere professionals
  • Je wil een eigen problematiek betreffende Content Marketing aankaarten en met andere professionals bespreken.

Wat leert u uit deze opleiding?

  • Wat is de content marketing die écht je onderneming doet groeien?
  • Wat is ‘goede’ content marketing, middelen en tools om de juiste doelgroep efficiënt te bereiken.
  • Toepassing en distributie van goede content binnen een communicatieplan: over custom publishing, curiosity driven storytelling tot predictive content.
  • Inzicht in de verschillende marketing technologieën met focus op marketing automation, het marketing automation platform en de impact op je organisatie.
  • Inspiratie door goede (en slechte) voorbeelden van data driven context/content marketing, doorheen alle consumer touchpoints.

Docenten

Tom De Baere, Sr. Digital Strategist & Managing Partner Invisible Puppy

Sven Dhollander, Sr.Digital Marketer Invisible Puppy

Koen Denolf, Managing Director, The Fat Lady

Michel Libens, Managing Partner-CEO, Propaganda

Jonas Verhaeghe, Sr. Marketing Technologist Invisible Puppy

Tarieven

BAM Niet-leden: € 1595,00 excl. 21% BTW

BAM Leden: € 1115,00 excl. 21% BTW

Referatenboek: “Content marketing, van marketeer tot uitgever”, B.Lombaerts, W.Temmerman, K.Denolf, M.Libens – Lannoo Campus.

Vragen of bijkomende info?

Pascale Cambie - Director BAM Learn

Pascale.cambie@marketing.be of 02 234 54 03