think tanks

 

BAM heeft vijf kernthema's vastgesteld ter ondersteuning van haar bestaansreden: "re-engineer the marketing practice intro a meaningful marketing practice"

IMGL1596.JPG
 
 
 

Thema's

Elk van deze thema's wordt begeleid door een "Think Tank" bestaande uit marketing professionals die gepassioneerd zijn over deze thema's. Deze Think Tanks hebben de missie om elk van de vijf thema's tot leven te brengen en ze deel te laten uitmaken van BAM's missies; INSPIRE, EDUCATE, CONNECT & REGULATE.

Deze think tanks, die rechtstreeks verbonden zijn met de raad van bestuur en de BAM-groepen, zijn de drijvende kracht achter alle door BAM voorgestelde inhoud. Zij zorgen ook voor samenhang tussen alle BAM-activiteiten.

marketing en sustainability inclusion diversity technology
privacy
 
Picture2
 
 
 
 

Think tank's Captain: Nicolas Lambert

ondersteund door Joke Claessen

Missie: Marketingprofessionals een centrale rol geven in de duurzame transitie van hun bedrijven en organisaties.

Think tank's Captain: Ilse Van Dyck

Missie: Het ondersteunen van marketingprofessionals bij het versnellen van de overgang naar een meer diverse en inclusieve samenleving.

Think tank's Captain: Inge Vander Velpen

ondersteund door Albert Derasse

Missie: Marketingprofessionals te helpen hun behoeften te definiëren en de juiste technologische keuzes te maken om aan die behoeften te voldoen.

Think tank's Captain: Florent Diverchy

Missie: Het combineren van ethiek en privacy in een grotendeels digitale en gereguleerde wereld (GDPR)

Think tank's Captain: Gregory Miller

Missie: De think tank hoopt het debat over marketing in de gezondheidssector aan te wakkeren, maar wil het thema gezondheid ook doortrekken naar de gehele marketingwereld.