Think Tank (2)

 

De Think Tank Inclusion & Diversity integreert de concepten van diversiteit en inclusie in marketing, zowel in de organisatie als in de implementatie van de marketingstrategie. Hoe maak je marketing inclusiever? Een aanpak die het principe van ‘intersectionaliteit’ in marketing in aanmerking neemt. BAM neemt ook deel aan de opstelling van het ‘Diversity & Inclusion’ charter in samenwerking met de
andere marcom verenigingen.

De leden van de Think Tank:

ilse van dyck soraya hayani Loes keimes tom sweetlove  

Ilse Van Dyck

Captain

Soraya Hayani

Vice-Captain

 

Loes Keimes Tom Sweetlove  
isabelle geerts

emily ramant

hanan challouki anne clotilde picot  
Isabelle Geerts

Emily Ramant

 Hanan Challouki Anne-Clotilde Picot  

 

Lees hier extra artikels van de Think Tank - Inclusion & Diversity:

Wens je graag deel te nemen aan deze Think Tank?

Stuur een mailtje naar sarah.vyverman@marketing.be met jouw motivatie en wij nemen snel contact met jou op!