Health & wellbeing_1200-600

 

Waarom?

Wij geloven dat gezondheid en welzijn de belangrijkste activa van mensen zijn. Het is de rol van BAM om marketeers, wier merken bijdragen aan een betere gezondheid en welzijn, te helpen het hoofd, het hart en de handen van hun doelgroep te bereiken door middel van uitstekende marketing.

Hoe?

De missies van onze Think Tank zijn de volgende:

  • Marketeers die werken aan Health & Wellbeing gerelateerde producten en diensten in staat stellen een positieve maatschappelijke, ecologische en economische impact te hebben.
  • Marketeers op het gebied van Health & Wellbeing in contact brengen met andere industrieën en vice versa voor kruisbestuiving.
  • Bewustmaken van het belang van Health & Wellbeing als kernattribuut van zinvolle marketing.
  • Marketeers wegwijs maken in hoe ze Health & Wellbeing op een ethische en conforme manier kunnen integreren, als een belangrijk element van zakendoen.

Wat?

Als nieuwe Think Tank willen we eerst luisteren naar jullie behoeften en hoe BAM hen het beste kan dienen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je deel wilt uitmaken van de Health & Wellbeing marketing beweging en community.

De leden van de Think Tank:

Gregory-Miller Severine _ SPadel
Jan Foto PUB ITV.JPG
 
 
 
 
Sophie identity picture  

Gregory Miller

Captain

Séverine Du Champs

 

 

Jan Bamelis Sophie Tigranoff  
elinaz profile pic
alain mayné
 
 

 

Gunnar.JPG
 
 
 
 
   
Elinaz Mahdavy

Alain Mayné

 Gunnar Vandersanden    

 

Lees hier extra artikels van de Think Tank - Health & Wellbeing:

Wens je graag deel uit te maken van de BAM Health & Wellbeing community?

Stuur een mailtje naar sarah.vyverman@marketing.be en we bezorgen jou alle informatie.