Marketing & Innovatie - succesverhalen van bij ons Innovatie_1852-600 (1)

Marketing & Innovatie : succesverhalen van bij ons

Innovatie is de drijvende kracht achter succes, maar hoe zorg je ervoor dat nieuwe ideeën écht aanslaan? Tijdens dit evenement, georganiseerd door de BAM Regional Hub, nemen toonaangevende experts je mee in de nieuwste strategieën en technologieën om innovatie doeltreffend in te zetten.

Programma 

15:00 - 16:00

Unieke rondleiding in het Experience Center @ Barco

Beperkte plaatsen: eerste 60 inschrijvingen (First in = First served)

16:00 - 16:05 Inleiding & Welkom door Joke De Nul (Punchline) & Inge Govaerts (Barco)
16:05 - 16:30

IPSOS - Innoveren voor je consumenten, mét je consumenten!

door Tine Pooters, Ipsos

Tine Pooters.png

Heel veel innovaties (sommige bronnen geven tot 90% aan) mislukken omdat ze onvoldoende aansluiten bij de behoeften van de consument. Om deze mislukkingen te vermijden is er nu Ipsos InnoExplorer: een combinatie van ‘Human Intelligence’ en ‘Artificial Intelligence’ om deze behoeften te identificeren en om te zetten in veelbelovende concepten voor succesvolle innovaties.

16:30 - 16:55

CREAX - Innovatie: cruciaal én complex

door Matthieu Mottrie, Creax

matthieu mottrie.png

Veel bedrijven worstelen met de implementatie van efficiënte innovatie. Succesvol innoveren vraagt om betrouwbare inzichten vanuit diverse perspectieven: wetenschap en technologie, concurrentieanalyse, consumentengedrag en markttrends. In deze inspirerende presentatie toont Mathieu, aan de hand van praktijkgerichte case studies, hoe big data analyse helpt om objectieve inzichten te verkrijgen en deze te vertalen naar de juiste opportuniteiten. Dit stelt organisaties in staat om weloverwogen keuzes te maken en gefundeerde beslissingen te nemen.

16:55 - 17:20

NESTOR - Goesting gaat niet op pensioen

door Nicolas Moerman, Nestor

Nestor_vierkant.png

Van start-up op tot Benelux marktleider door maximale tractie te genereren met storytelling.

17:20 - 17:45

JUST RUSSEL - Hyper-Personalization for Hyper Growth

door Louis Mortreu & Louis Vanderhaeghen, Just Russel

Just Russel.png

“Hyper-Personalisation, Hyper Growth' gaat over meer dan klikken en korte-termijn winsten. Door ons te richten op het creëren van echte waarde voor klanten via gepersonaliseerde ervaringen, ontsluiten we duurzamere groei en winstgevendheid op de lange termijn. In deze presentatie laten we zien hoe op waarde gebaseerde marketing klantinteracties kan transformeren en veranderen in betekenisvolle, duurzame relaties. Klaar om te ontdekken hoe waardecreatie leidt tot exponentiële groei?

17:45 - 18:10

BARCO - Van Idee tot Markt: Nieuwe technologieën lanceren in partnership

door Carl Rijsbrack, Barco

barco_carl.png

Carl Rijsbrack, Chief Marketing Officer & Head of Innovation at Cinionic, Barco’s cinema business unit, deelt zijn verhaal hoe Barco na de innovatie van digital projectie begin de jaren 2000, de stap naar laser projectie in de jaren 10, nu opnieuw de lat hoger legt voor de bioscoopervaring met de introductie van HDR technologie voor bioscoopprojectie. Een verhaal dat niet alleen rond technologie draait, maar wat co-branding met bioscopen een cruciale rol in speelt.

18:10 - 19:00

Networking

Locatie:

One-Campus_glorious-exterior_1920-jpg.png

Barco - One Campus

Beneluxpark 21
8500 Kortrijk
België

Sponsored by:

barco.png

Ik schrijf me in >