# 5 namiddagsessies – NL/FR
> Aandacht voor actuele thema’s
> Meteen inzetbare learnings
> Groeps én individuele sessies
Wat hoort bij een succesvol digital media plan?
In deze opleiding worden digitale communicatie en de digitale media wereld op een gestructureerde manier aangekaart, met een focus op brandende actuele thema’s.
De opleiding helpt je als marketing professional (sectoren: bureau’s, regies, adverteerders) om je digitale communicatiestrategie succesvol te implementeren.
Naast concepten en concrete voorbeelden, zijn er oefeningen voorzien, in groep en individueel, zodat je de opleiding op je persoonlijke situatie kunt toepassen.
Doelgroep # PROFESSIONAL
De opleiding richt zich tot marketing- en communicatie-professionals uit alle sectoren.
- Je wil op korte termijn een volledig overzicht van digitale communicatie krijgen.
- Je hebt een digital media update nodig.
- Je wil je digitale communicatie met succes implementeren.
- Je hebt een marketing of communicatie-functie en je wenst verder te groeien in de digitale communicatiewereld om grip te krijgen op vandaag en morgen.
- Je wil leren hoe met partners te werken (interne en externe).
- Je wil leren van experts met jaren digital ervaring om direct de juiste richting te kiezen voor jouw dagdagelijkse challenges.
In 5 sessies leer je uit deze opleiding:
- Een overzicht van de digitale media en hoe deze gebruiken in jouw digitale communicatie strategie succesvol te implementeren.
- Hoe de digital touch points te definiëren en specifiek te meten?
- De verschillende stappen van een goede briefing.
- Hoe KPI’s en de metings op te stellen.
- Hoe de impact op jouw merk én business te definiëren.
- Hoe het creatief proces te integreren.
- Hoe de KPI’s vast te leggen, een dashboard op te stellen en een campagne te evalueren.
Programmaleider
Corentin Franzin, Business Planning Manager Mindshare
Docenten
Jeremy Corman, Digital Strategist Mountainview
Nicolas Magain, Digital Partner Havas Media Group
Stephanie Radochitzki, Digital & Performance Strategy Director IPG Media Brands
Sébastien Reps, Digital Supervisor Maxus
Fabian Van de Wiele, Managing Director Clicktrust
Tarieven
BAM leden: € 850 excl. 21% BTW
BAM Niet-leden: € 1215 excl. 21% BTW
De BAM opleidingen worden gegeven door marketeers die elke dag in de praktijk staan en erkend worden voor hun expertise.
Je werkt zo met de meest actuele en meteen inzetbare methodologieën.
Vragen?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be