# 1 sessie
Strategie in turbulente tijden.
PROGRAMMA
Digitalisering heeft een veel fundamentelere impact op bedrijven dan wat de verschillende digitale marketing instrumenten en technieken ons soms doen geloven. Soms is de impact zo fundamenteel dat het voortbestaan van het bedrijf, of een deel ervan, op het spel staat.
- Hoe weet u of uw bedrijf klaar is voor digitale transformatie?
- Hoe kan je een (marketing) strategie ontwikkelen als de context razendsnel verandert?
Helaas bestaan er hiervoor geen pasklare antwoorden of oplossingen.
Aan de hand van een reële case moeten de deelnemers nadenken over concrete situaties en hiervoor oplossingen bedenken en presenteren.
Er wordt hiervoor in kleinere groepen gewerkt.
DOCENT
Stefan Borghgraef, CMO & Customer Service Director FCR Media Belgium
Doelgroep # DEVELOP
Voor de digital marketing en digital communication professionals met een basiskennis digital.
Tarieven
BAM leden: € 245 excl. BTW
BAM Niet-leden: € 350 excl. BTW
Je wenst je competenties verder uit te diepen?
Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Management Update. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.
Vragen?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be