# 5 avondsessies
> Basisopleiding met duidelijke stappenplan
> Meteen inzetbare learnings
> Individuele feedbackmomenten
Opleiding voor professionals die de basisprincipes van digitale marketing en communicatie willen leren. Je krijgt een overzicht van de belangrijkste digitale concepten, aangevuld met concrete voorbeelden.
Doelgroep # INITIATE
- Je wil een goede basis om je digitale marketing kennis te kick-starten.
- Je hebt een marketingfunctie en wil verder te groeien in digitale marketing en communicatie om zo grip te krijgen op vandaag en morgen.
- Je wil op korte termijn een gestructureerd overzicht van digitale marketing en communicatie.
- Je wil leren van experts met jaren ervaring om meteen de juiste richting te kiezen in jouw dagelijkse challenges.
In 5 sessies leert je uit deze opleiding:
- Welke zijn de stappen van een goed digital plan.
- Hoe ziet het digital medialandschap eruit.
- Hoe het gedrag van de consumenten beter begrijpen?
- Wat is de invloed van de technologie op digital marketing?
- De essentiële begrippen van digitale marketing en communicatie.
- De belangrijkste tools van digitale marketing en communicatie.
- Hoe integreer je deze begrippen en tools in je marketingbeleid?
- Nieuwe en interessante opportuniteiten voor je business.
Coördinator van het programma
Kevin Verborgh, Digitaal Marketing Consultant
Docenten
Chris Demeyere, Social Media Consultant Punchline
Tom De Ruyck, Managing Partner InSites Consulting
Kevin Verborgh, Digitaal Marketing Consultant
Frederik Vermeire, Freelance SEO en online marketing specialist @ WiSEO.be
Beate Vervaecke, CEO E-Zen
Tarieven
BAM Leden: € 685 excl. BTW
BAM Niet-leden: € 975 excl. BTW
Vragen of bijkomende info?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be