Direct mail & door-to-door

Member teaches Members - Direct mail & door-to-door

Hoe ontwikkel je een succesvolle direct mail en/of door-to-door communicatie?

 #In samenwerking met bpost media_CMYK

 

INLEIDING

Binnen een medialandschap dat in constante (r)evolutie is, schetsen we tijdens deze training de sterktes van In-Home Advertising, wat staat voor het totaalpakket van direct mail & door to door folders.

Het digitale tijdperk zorgt ervoor dat direct marketing veel aandacht krijgt onder de vorm van nieuwsbrieven. In combinatie met In-Home Advertising creëer je nog meer impact voor je campagne. 

Maar hoe pak je dit aan en hoe zorg je ervoor dat jouw direct mail of door to door folder tot succesvolle resultaten leidt? Deze workshop biedt daarop een antwoord zodat je na de workshop aan de slag kan met concrete inzichten.

Doelgroep

  • Adverteerders
  • Communicatie agentschappen 
  • marketing managers, brand managers, crm managers, copywriters, graphic designers

Docent

Tatjana Raman, Media Expert bij bpost media.

Ze volgt de nieuwste trends binnen het medialandschap op de voet en vertaalt deze naar sterke ideeën met de beste tips & tricks voor nieuwe campagnes. Met een analytische kijk en de doelstellingen in gedachten streeft ze naar een maximale impact van de boodschap.

Daisy Bloc, Media Expert bij bpost media.

Met haar inzichten, cases en laatste tendensen op het vlak van In-Home Advertising, is ze een bron van inspiratie voor adverteerders. Ze begeleidt hen vol overgave bij hun uitdagingen om hun merk in het hart van de huiskamer te brengen.

Workshop Programma

Waarvoor staat In-Home Advertising? Aangevuld met facts & figures uit een studie in samenwerking met GFK omtrent de beleving en ondersteund met voorbeelden van succesvolle campagnes.

Het succes van een In-Home Advertising campagne bestaat voor de helft uit een goede targeting. Hoe zet ik data in bij mijn campagne? Welke data is beschikbaar?
Tips & Tricks: aan de hand van een presentatie gevuld met do’s & don’ts tonen we hoe je een impactvolle campagne creëert.

We introduceren een checklist die je kan gebruiken om campagnes te beoordelen. Deze bevat 6 vragen waarop de ontvanger makkelijk een antwoord moet kunnen formuleren na het lezen van jouw direct mail of door to door folder.

We gaan aan de slag met jouw materiaal en bekijken samen wat nog geoptimaliseerd kan worden. Stuur de campagnes die je wenst te bespreken voor aanvang van deze workshop door naar pascale.cambie@marketing.be

Wat leer je uit deze workshop

  • Waarvoor staat In-Home Advertising?
  • Hoe beleeft de consument In-Home Advertising?
  • Hoe zet ik data in voor een impactvolle campagne?
  • Welke data is beschikbaar?
  • Hoe zorgt de copy & lay out voor een succesvolle campagne?
  • Op welke manier kan ik mijn campagne zelf kritisch beoordelen?
    Wat kan ik nog optimaliseren aan mijn campagne?  

Tarieven

BAM Niet-leden: € 190 (excl. 21% TVA)

BAM leden: Gratis

Wil jij lid worden van de BAM-community? Bekijk het aanbod & Join the Movement!

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be