BAM goes west_3009_klein BAM goes west_3009

BAM goes West: Wereldspelers van bij ons

Hoe sterke groei-bedrijven nieuwe marketen veroveren ?

Groeien voorbij grenzen – hoe doe je dat als Vlaamse onderneming? Tijdens BAM goes West, georganiseerd door de BAM Regional Hub, ontdekken we hoe sterke groeibedrijven uit onze regio met lef, visie en slimme marketingstrategieën internationale markten veroveren. Laat je inspireren door pioniers van bij ons die uitgroeiden tot echte wereldspelers.

Programma

15u30 - 16u00 Welkom
16u00 - 16u05 Introductie door BAM
16u05 - 16u30

From Campaigns to Campfires

BAM-GoesWest-Spreker-LienSinnesael (1).png

door Lien Sinnesael, Agristo

Building brands people want to sit around, not scroll past.

In a world tired of being targeted, people are craving connection. Not more content. More meaning. Not louder brands. More human ones.

At Agristo, we’re flipping the script; we move away from campaigns that broadcast towards campfires that bring people in.

Who ever said B2B has to mean boring-to-boring? We’re bringing back the fun and building an ecosystem people actually care about being part of.

Because great brands don’t just sell, they gather. They move people. They spark belonging. Sometimes, they just make you smile. And that’s more powerful than we give it credit for.

This talk is about marketing that feels like something. That earns its place not by chasing attention, but by transforming transactional moments into moments that really matter.

16u30 - 16u55

Hoe bouw je een wereldwijd e-commerce bedrijf?

BAM-GoesWest-Spreker-JellertDekeyser (1).png

door Jellert Dekeyser, TVH

In deze case study ontdek je het verhaal van TVH, aanwezig in meer dan 180 landen en snel groeiend met een omzet van +1,6 miljard EUR, waarvan +80% via e-commerce wordt verkocht. Hun catalogus bevat zo’n 60 miljoen onderdelen. Jellert presenteert de 7 belangrijkste take-aways van hun transformatie journey naar een wereldwijd customer centric e-commerce bedrijf.

16u55 - 17u25

Van bulk naar brand – hoe ZOUTMAN een basisgrondstof merkwaardig maakt

BAM-GoesWest-Spreker-ThidrekVanGrunderbeeck (1).png

door Thidrek Van Grunderbeeck, ZOUTMAN

Zout is niet meteen een product dat je linkt aan branding of storytelling. Toch is dat precies waar ZOUTMAN op inzet: karakter geven aan een grondstof die vaak als puur functioneel wordt gezien.

17u25 - 17u50

BAM-GoesWest-Spreker-JurgenPlas (1).png

door Jurgen Plas, Deltalight

17u50 - 18u00

Conclusie

18u00 - 19u00

Netwerken

 

Inschrijven >

In samenwerking met: 

tvh_red.png