BAM MeaningfulMarketingTalks Banner 1200x627 001

Meaningful Marketing Talks #2 - Sustainability and Inclusion & Diversity

Bijna 3 op 4 consumenten vindt dat bedrijven NU actie moeten ondernemen om onze planeet beter te beschermen. Waarschijnlijk is ook jouw onderneming daar volop mee bezig!

Maar … dat is niet wat jouw consumenten zien of, belangrijker, geloven.
 
Meer nog, onderzoek door Bubka geeft aan dat …
  • 93% van de Belgen gelooft dat bedrijven de klimaatcrisis niet serieus nemen,
  • 71% vindt dat ondernemingen te weinig doen,
  • en 52% vaarwel zegt tegen merken die betrapt worden op greenwashing.
 
Het goede nieuws? Marketing speelt een cruciale rol om deze kloof te overbruggen!

Ontdek hoe in de Meaningful Marketing Talks! In 7 vooruitdenkende sessies en workshops verkennen we zinvolle manieren om de harten en geesten van consumenten te winnen. Laat je inspireren door de beste experten en wissel ideeën uit met collega-marketeers.
 
Op 14 juni organiseren we onze tweede sessie, dit keer over Sustainability & Inclusion & Diversity!
Ben jij er ook bij?
Meer info