Bijna 3 op 4 consumenten vindt dat bedrijven NU actie moeten ondernemen om onze planeet beter te beschermen. Waarschijnlijk is ook jouw onderneming daar volop mee bezig!
Maar … dat is niet wat jouw consumenten zien of, belangrijker, geloven.
Meer nog, onderzoek door
Bubka geeft aan dat …
- 93% van de Belgen gelooft dat bedrijven de klimaatcrisis niet serieus nemen,
- 71% vindt dat ondernemingen te weinig doen,
- en 52% vaarwel zegt tegen merken die betrapt worden op greenwashing.
Het goede nieuws? Marketing speelt een cruciale rol om deze kloof te overbruggen!
Ontdek hoe in de Meaningful Marketing Talks! In 7 vooruitdenkende sessies en workshops verkennen we zinvolle manieren om de harten en geesten van consumenten te winnen. Laat je inspireren door de beste experten en wissel ideeën uit met collega-marketeers.
Op 14 juni organiseren we onze tweede sessie, dit keer over Sustainability & Inclusion & Diversity!
Ben jij er ook bij?