How to communicate sustainability in a credible way

Communicatiebureau Bubka organiseert op 15/12 een webinar met inzichten uit onderzoek over geloofwaardigheid van duurzaamheidscommunicatie. Deze inzichten zijn gebaseerd op onderzoek dat verricht werd samen met samen met Prof. Dr. Gino Verleye (UGent & VUB).

5666BUB-BAM_Website_Artikel_600x200

 

Inschrijven op het webinar kan via: https://bubka.be/news/navigating-the-credibility-deficit

Hoe geloofwaardig is jouw communicatie over duurzaamheid?

Communicatiebureau Bubka, met Wim Vermeulen als strategisch directeur en expert in duurzaamheid, heeft samen met Prof. Dr. Gino Verleye (UGent & VUB) onderzoek verricht naar de geloofwaardigheid van communicatiecampagnes over duurzaamheid.

Belgische adverteerders zitten met een probleem

De cijfers zijn onthutsend: er is een immens geloofwaardigheidsdeficit. Eender welke doelgroep hecht weinig geloof aan duurzame initiatieven. Het risico op greenwashing schuilt achter elke advertentie, activatie of tv-spot.

Gelukkig is er ook goed nieuws

De studie legt de oorzaken van het deficit bloot. Bubka ontwikkelde bovendien ook de Fast Check, een handige tool die de geloofwaardigheid en het greenwashing-risico van je campagne onderzoekt.

Benieuwd naar de cijfers, de oorzaken en de oplossingen?

Schrijf je dan in voor het webinar op 15. December om 11u. Je krijgt duiding over de eerste inzichten van de studie, de vijf pijlers van geloofwaardigheid en de werking van die fascinerende Fast Check.

Inschrijven kan via: https://bubka.be/news/navigating-the-credibility-deficit

 

Kan je het webinar niet volgen? Stuur dan een mailtje naar michell@bubka.be om nadien de whitepaper ‘Navigating the Credibility Deficit’ te ontvangen.