content mktg

Opleiding Professional - Content Marketing

# 5 avondsessies - Nieuwe datum : start opleiding op dinsdag 24 april

*Maak het vercshil, online en offline

*Meteen inzetbare learnings

*5 topexperten in 5 topsessies

 

Hoe zet je content marketing succesvol in voor je merk ?

Consumenten zijn vandaag veel kritischer geworden en nemen steeds meer de controle over van het marketing- & salesproces. Digital en social media spelen hierin ongetwijfeld een grote rol. De consument vraagt meer dan de informatie die het merk of bedrijf zelf verspreidt. Hij informeert zich via search engines, blogs, peer to peer informatie,...

Hier kan jij met sterke en belevende content (marketing) het verschil maken, zowel online als offline. Content Marketing speelt vandaag dan ook een belangrijke rol in de strategie van succesvolle merken en bedrijven. Goed gestructureerd is content marketing een erg toegankelijke discipline binnen de Marketing, zowel B2B als B2C.

In deze BAM-opleiding leer je van top experten. In 5 boeiende sessies doorgrond je hoe content marketing voor je merk succesvol in te zetten.  De sessies combineren theorie met praktijk, telkens met handige tips & tricks. 

Doelgroep # PROFESSIONALS

  • Je wil je expertise verdiepen in een zeer actueel domein.
  • Je wil content marketing op een gestructureerde manier aan pakken.
  • Je wil leren van experten en ervaringen delen met andere professionals.
  • Je wil een eigen content marketing problematiek bespreken met andere professionals.

In 5 sessies leer je uit deze opleiding:

  • Hoe schrijf je een succesvol content marketingplan?
  • Hoe definieer je de distributie van je content?
  • Wat is marketing automation en hoe zet je dat efficiënt in?
  • Hoe evalueer je jouw content marketing aanpak?
  • Welke content marketing doet je onderneming écht groeien?
  • Content marketing: de middelen en tools om de juiste doelgroep efficiënt te bereiken.
  • Toepassing en distributie van goede content binnen een communicatieplan: over custom publishing, curiosity driven storytelling tot predictive content.
  • Inzicht in de verschillende marketing technologieën met focus op marketing automation, het marketing automation platform en de impact op je organisatie.
  • Inspiratie door goede (en slechte) voorbeelden van data driven context/content marketing, doorheen alle consumer touchpoints.

Docenten

Tom De Baere, Sr. Digital Strategist & Managing Partner Invisible Puppy

Sven Dhollander, Sr.Digital Marketer Invisible Puppy

Koen Denolf, Managing Director, The Fat Lady

Michel Libens, Managing Partner-CEO, Propaganda

Jonas Verhaeghe, Sr. Marketing Technologist Invisible Puppy

Tarieven

BAM Niet-leden: € 1.595 (excl. 21% BTW)

BAM Leden: € 1.115 (excl. 21% BTW)

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be