BAM-FutureCX-400x256 BAM-FutureCX-1862x500

The Future of Customer Experience

Customer experience evolueert als nooit tevoren. Klanten verwachten meer en beter. Nieuwe technologieën en veranderende gewoontes maken het nog uitdagender om aan die verwachtingen te voldoen. Hoe ziet de ultieme klantenervaring eruit? Wat komt er nog op ons af? En hoe kan jouw bedrijf daarop inspelen? Ontdek op het volgende BAM event in West-Vlaanderen hoe de toekomst van customer experience eruitziet. 

Op 4 juni organiseren we ‘The Future of Customer Experience’. Het podium voor deze inspirerende dag is het gloednieuwe Customer Experience Center van Beaulieu International Group. Vier experts komen er vanuit verschillende invalshoeken hun visie op de ultieme klantenervaring brengen. We gaan voor een voormiddag vol inspiratie en bieden antwoorden op de uitdagingen waar je vandaag mee worstelt. Wie wil kan daarna het Customer Experience Center uitgebreid bezoeken. Mis de kans niet om er deel van uit te maken, want de plaatsen zijn beperkt. 

Programma

We ontvangen je in het gloednieuwe Customer Experience Center bij Beaulieu International Group. Rijksweg 440, 8710 Wielsbeke.

09:30: Onthaal  

10:00: Welkom & Introductie door Dominique Vercraeye, lid van het Executive Committee BAM

10:10: Prof. dr. Katrien Verleye - Professor of Service Innovation Universiteit Gent  & Prof. dr. Arne De Keyser - Full Professor of Marketing EDHEC Business School

BAM-FutureCX-Spreker-KatrienEnArne Leven we nog steeds in een belevingseconomie? En als dat het geval is, wat betekent dat voor jouw bedrijf? Prof. dr. Katrien Verleye en Prof. dr. Arne De Keyser komen spreken over  het belang van customer experience management en hoe je ermee aan de slag gaat. Ze presenteren het TCQ raamwerk, een eenvoudige, praktische en wetenschappelijke benadering om beslissingen te nemen omtrent klanteninteracties. 

10:40: Peter Craeymeersch - Algemeen Directeur Toerisme en Kursaal Oostende 

BAM-FutureCX-Spreker-PeterCraeymeersch Peter Craeymeersch vertelt over de transformatie van Oostende, en hoe de 'Koningin der bakstenen’ haar afhankelijk van het hoogseizoen achter zich liet om uit te groeien tot hippe cultuurstad die het hele jaar door leeft. Peter staat stil bij de achterliggende visie, de sleutelmomenten en de kritische succesfactoren.  

11:10: Nicolas Vanden Avenne - Founder & CEO Ocular 

BAM-FutureCX-Spreker-NicolasVandenAvenne Samen met Nicolas Vanden Avenne duiken we in de wereld van digitale beleving. Ze spreken zowel het hoofd als het hart aan, en hebben de kracht om een blijvende indruk achter te laten in een wereld vol prikkels. Tijdens de presentatie doet hij uit de doeken hoe digitale ervaringen kunnen informeren, inspireren en verwonderen.

11:40: Mathias Blomme - Group Marketing Manager Beaulieu International Group 

BAM-FutureCX-Spreker-MathiasBlomme Gastheer van dienst Mathias Blomme neemt je mee in de wondere wereld van klantgerichte innovatie. Hij vertelt alles over het nieuwe digitally enhanced Experience Center en hoe het een cruciale rol speelt bij klantenbetrokkenheid en het opbouwen van relaties. 

12:10: Q&A 

12.30: Networking met hapjes en drankjes door Beaulieu International Group 

14:00: Rondleiding Customer Experience center (vrijblijvend)

Inschrijven

Wil je graag deel uitmaken van The Future of Customer Experience? Schrijf je snel in, want de plaatsen zijn beperkt. 

  • € 35 voor niet-leden van BAM  
  • € 25 voor BAM leden 
  • € 15 voor studenten, incl BTW 
Inschrijven