students 1300_250

 

BAM Campus focust op studenten & toekomstige marketeers. Deze studentenwerking organiseert elk jaar een groots congres, nl. BAM Student Congress, een event voor en door studenten. Het hoofddoel van dit congres is studenten de kans geven om dieper in de bestaande wereld van marketing te duiken.

Om deze doelstelling te kunnen bereiken, werken de studenten samen met de grootste bedrijven en de meest bekende marketeers. Zo wil BAM Campus, de studentenwerking van BAM, een meerwaarde betekenen voor elke marketeer in spe.

BAM is elk jaar op zoek naar nieuwe en enthousiaste studenten om deel uit te maken van de BAM Campus groep. Jouw rol bestaat erin om samen met andere studenten het jaarlijkse studentencongres mee te organiseren. Hiervoor kom je regelmatig samen, kies je een actueel thema, zoek je actief mee naar sprekers, leg je contacten met bedrijven (in de hoop om sponsoring binnen te halen) en ga je op scholentour om jullie doelpubliek te overtuigen om te komen naar het congres. Heb je interesse of wil je graag meer weten hierover, contacteer ons via sarah.vyverman@marketing.be.

BAM biedt aan elke marketing student ook de mogelijkheid om gratis lid worden van onze marketing vereniging. Op die manier kan je op jouw tempo kennismaken met de marketing community en op de hoogte blijven van de laatste trends. Klik hier voor meer info over het gratis BAM-lidmaatschap voor studenten.

Ben je marketing docent en wil je graag met jouw studenten deelnemen aan het jaarlijkse studentencongres? Laat het ons weten via info@marketing.be en dan houden wij jou persoonlijk op de hoogte!

#Team

BAM Campus is de Expert Hub voor studenten van de Belgian Association of Marketing. Dit team werkt een volledig jaar aan #MarketHappening om zo ieder jaar opnieuw uit te pakken met een uniek congres voor studenten.

 

Maxime Suffeleers

Maxime is sinds 2017 actief bij BAM Campus. Vandaag de dag bekleedt hij er de positie van voorzitter en probeert hij het team aan te sturen & te begeleiden waar nodig. In zijn dagelijks leven verkende hij reeds verschillende vlakken van het marketinglandschap. Zo deed hij tijdens zijn studies Marketing-KMO Management stage als Account Executive bij Strategie Agency en werkte hij als filiaalverantwoordelijke in de retailsector bij SPAR. Hierna ging Maxime aan de slag bij Unilever als Sales Promotor OOH in Limburg, waar hij zich op dit moment nog steeds verdiept in de wereld van verkoop. Sinds kort heeft hij ook een diploma ‘Digital Marketing’ op zak.

Koen Wilna

Afgestudeerd in 2014 als marketeer en sindsdien dynamisch aan de slag als zelfstandige, marketingmedewerker, leerkracht en sinds kort ook lector. Sinds 2013 betrokken bij BAM Campus als lid, voorzitter en coach. 

Stanislava Bolbas

Spontane en energieke derdejaars studente Marketing aan de Hogent met veel interesse in de creatieve kant van het vak. Ook design en creativiteit in het dagelijkse leven trekken mijn aandacht. Geselecteerd voor 'The Farm 2018' bij BBDO. Ervaring bij Bloedserieus Gent en nationaal in het campagnet...