data-driven-strategy

Sessie - Data Driven Strategy

# 1 sessie

De gegevens zijn overal, ze zijn niet nieuw, maar het volume en de verscheidenheid van deze gegevens blijven van jaar tot jaar toenemen. Dit verhoogt ook de complexiteit van het gegevensgebruik binnen uw organisatie. De verzameling, de verwerking en het gebruik van gegevens binnen onze bedrijven moet efficient georganiseerd worden.

Meer dan ooit moet een organisatie in staat zijn om werknemers te voorzien van betrouwbare en compliant gegevens voor innovatieve digitale projecten.

Programma

  • Bedrijfsstrategieën zorgen voor de richting van een organisatie, maar hoe kan een bedrijf een future-proof strategie ontwikkelen in een snel veranderende wereld?
  • Welke rol speelt data in nieuwe businessmodellen?
  • Bedrijven hebben vaak zeer veel data maar hoe kunnen we data activeren en kapitaliseren?
  • Is data een doel of een middel? Of beide? Hoe ontwikkel ik een datastrategie?
  • Welke datatoepassingen zien we binnen Sales -en Marketingstrategieën?

Wat leer je van deze sessie

  • Voorbeelden van organisatorische aanpassingsprogramma's: functiebeschrijving, afstemming en groepering van rollen en bekwaamheden, nieuwe KPI's.
  • Een overzicht van hulpmiddelen en tips om te bepalen in hoeverre een team klaar is voor transformatie en hoe het kan worden versterkt.
  • Wat is er nodig om een succesvolle data-driven organisatie te worden.
  • De praktische toepassing van data science voor marketing & sales.

Je wenst je competenties verder uit te diepen?

Deze sessie maakt deel uit de opleiding Data Science: het beheer van uw gegevens en de impact ervan op uw organisatie.

Of stel je eigen programma samen: bekijk de lijst met de sessies à la carte.

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be