Beestig lekker: Edgard & Cooper zet haar tanden in duurzame dierenbrokjes

Zo baas, zo hond en kat. Staan gezond en duurzaam voedsel de laatste jaren steeds nadrukkelijker op de agenda van de menselijke bevolking, dan streeft Edgard & Cooper naar een evenwaardig alternatief voor huisdieren. Onder de pijlers vers vlees, sustainability en charity schotelt het bedrijf de viervoeters gezonde en lekkere brokjes voor die bovendien ook een positieve impact hebben op onze planeet. Marketing manager Maaike Pieters presenteert ons het menu en de visie van Edgard & Cooper, dat de visie van meaningful marketing meer dan omarmt.

content item - marketing.be (2)

 

Ontvang Premium Inzichten: Word vandaag nog lid!

Klaar om dieper in te gaan op exclusieve inhoud en onbeperkte toegang te krijgen tot de nieuwste inzichten in de sector? Onze insights en artikelen zijn alleen beschikbaar voor corporate of SOLO leden.

Door lid te worden van onze community steun je niet alleen de voortdurende creatie van inhoud van hoge kwaliteit, maar open je ook de deur naar een schat aan kennis, netwerkmogelijkheden en speciale voordelen.

> Word lid via deze link

Ben je al lid van BAM maar geen login? Vraag jouw login aan via sarah@marketing.be.

 

 

 

Over het artikel:

Publicatie: 27 februari 2023

Redacteur: Wannes Duponcheel - Spyke