Marketing Coffee Talks : Lucien Bike

Met Marketing Coffee Talks lanceert de Belgian Association of Marketing (BAM) de derde podcastreeks uit haar bestaan, na Sustainability Talks en Marketing Talks. In Marketing Coffee Talks gaat BAM CEO Fleur Parnet in gesprek met bekende gezichten uit het Belgische marketinglandschap.

lucien_800-512

 

In de podcast Marketing Coffee Talks gaat kersvers BAM-CEO Fleur Parnet in gesprek met de laureaten van de Belgian Marketing Awards 2023. Lucien is een keten van fietsenwinkels die de nadruk legt op urban mobility. Dankzij een slimme M&A-strategie kreeg het bedrijf reeds in verschillende steden voet aan grond. Dat zorgde er dan ook voor dat Lucien in de categorie Young Marketing Company of the Year aan het langste eind trokken en de Gold Award mochten ontvangen. Een gesprek tussen Fleur Parnet en Karl Lechat.

Beluister de tweede episode van Marketing Coffee Talks

Over de Belgian Marketing Awards...
 
Opgericht door de zeven toonaangevende business- en marketingorganisaties van België: ACC, BAM, BABM, BMMA, CUBE, UBA en UMA, willen deze prestigieuze prijzen de opmerkelijke prestaties erkennen van bedrijven en individuen die uitmuntendheid hebben getoond in marketinginnovatie, klantgerichte benaderingen en transformatieve strategieën.
 
Vertegenwoordig je een veelbelovende startup, een bekend bedrijf of ben je een grote leider in het marketingdomein, dan moedigen we je aan om deze kans aan te grijpen om je prestaties in de kijker te zetten en je in te schrijven voor de Belgian Marketing Awards ...of nomineer een bedrijf, een leider waarvan jij vindt dat hij dit verdient, waarom niet?

Nominaties zijn mogelijk tot 30 juni 2024 via www.belgianmarketingawards.be

 

Over het artikel

Publicatie: 19 maart 2024