Marketing Coffee Talks : Spadel

Met Marketing Coffee Talks lanceert de Belgian Association of Marketing (BAM) de derde podcastreeks uit haar bestaan, na Sustainability Talks en Marketing Talks. In Marketing Coffee Talks gaat BAM CEO Fleur Parnet in gesprek met bekende gezichten uit het Belgische marketinglandschap.

Melanie decelle_800-512

 

In de podcast Marketing Coffee Talks gaat kersvers BAM-CEO Fleur Parnet in gesprek met de laureaten van de Belgian Marketing Awards 2023. Dankzij een ijzersterke filosofie ontving Spadel een Gold Award in de categorie Marketing Company of the Year. Mélanie Decelle, Brand Equity en Innovation Director, gaat dieper in op de waarden en purpose van Spadel en de uitdagingen van een zeer concurrerende markt.

Beluister de derde episode van Marketing Coffee Talks

Over de Belgian Marketing Awards...
 
Opgericht door de zeven toonaangevende business- en marketingorganisaties van België: ACC, BAM, BABM, BMMA, CUBE, UBA en UMA, willen deze prestigieuze prijzen de opmerkelijke prestaties erkennen van bedrijven en individuen die uitmuntendheid hebben getoond in marketinginnovatie, klantgerichte benaderingen en transformatieve strategieën.
 
Vertegenwoordig je een veelbelovende startup, een bekend bedrijf of ben je een grote leider in het marketingdomein, dan moedigen we je aan om deze kans aan te grijpen om je prestaties in de kijker te zetten en je in te schrijven voor de Belgian Marketing Awards ...of nomineer een bedrijf, een leider waarvan jij vindt dat hij dit verdient, waarom niet?

Nominaties zijn mogelijk tot 30 juni 2024 via www.belgianmarketingawards.be
 

Over het artikel

Publicatie: 16 april 2024