Meer dan een druppel op een hete plaat: Dripl pakt wegwerpverpakking en klimaat aan met duurzame drankjes

More content less packaging: de welbekende slogan lijkt de mosterd wel te zijn gaan halen bij Dripl. De Brusselse start-up fabriceert immers gezonde en lekkere frisdranken zonder wegwerpverpakking en ontwikkelde daarvoor een drankautomaat die zowel goed is voor het lichaam als voor de planeet. Een gesprek met Head of Marketing Jonas De Schaut over de missie van het bedrijf, Dripl cocktails en koning Filip.

Dripl_NL

 

Ontvang Premium Inzichten: Word vandaag nog lid!

Klaar om dieper in te gaan op exclusieve inhoud en onbeperkte toegang te krijgen tot de nieuwste inzichten in de sector? Onze insights en artikelen zijn alleen beschikbaar voor corporate of SOLO leden.

Door lid te worden van onze community steun je niet alleen de voortdurende creatie van inhoud van hoge kwaliteit, maar open je ook de deur naar een schat aan kennis, netwerkmogelijkheden en speciale voordelen.

> Word lid via deze link

Ben je al lid van BAM maar geen login? Vraag jouw login aan via sarah@marketing.be.

 

 

 

Over het artikel:

Publicatie: 30 maart 2023

Redacteur: Wannes Duponcheel - Spyke