“Mijn boodschap is duidelijk: we moeten terug naar een vorm van gezond verstand”

Ook al zijn alle bedrijven verplicht ooit na te denken over hun digitale strategie, het zou verkeerd zijn digital als een mirakelmaker te beschouwen. Cédric Cauderlier, digital strategist, docent aan de Solvay Business School en medeoprichter van het bureau Mountainview, publiceerde er een boek over. Dat behandelt de best practices en dingen die je beter niet doet, zoals hij kon vaststellen tijdens zijn vijftienjarige ervaring.

mboty_250-145

 

De inhoud is enkel beschikbaar voor leden via een persoonlijke ledenlogin. Vraag jouw persoonlijke login aan via sarah.vyverman@marketing.be.

Ben je nog geen lid? Bekijk dan hier snel onze lidmaatschapspakketen en word vandaag nog lid!

La stratégie digitale – Ne ratez pas le coche!’, door Cédric Cauderlier bij Editions Racine – 239 pagina’s.

Over het artikel:

Publicatie: 22 juni 2021

Redacteur: Bart Lombaerts