Expert Hubs Day

Op 14 juni 2018 vond de allereerste Expert Hubs day plaats. Deze Hubs Day bood - via tal van presentaties en uiteenzettingen - een zicht op de thema’s waarmee de verschillende Expert Hubs aan de slag zijn.

new header hubs day

 

De Expert Hubs vormen het hart van de vereniging. Actieve leden van onze organisatie worden samen gebracht rond 1 thematiek om hun expertise uit te wisselen.

Topics:

Marketing & Society

Astrid Leyssens (Marketing for do good companies)
Olivier Van Cauwelaerts (Commercial Director - Manufast)
Piet Colruyt (Impact investor & Auhtor of Allemaal Sociaal 3.0), Iedereen sociaal

Legal

Gerrit Vandendriessche (Partner - Altius)
Caroline Coesemans (Head of Legal and Public Policy - Google), AI at Google

Programmatic Media

Dax Vercauteren (Commercial Director Belgium - Adform)
Isabelle Lambert (Head of Programmatic - Cadreon), Trends in Programmatic fo 2018

Sport & Marketing

Thierry De Ridder (Strategic & Communication Director - Sportizon)
Mike Wragg (Executive Vice President, Global Head of Research - Nieslen Sport), Sport & Marketing – Facts & Figures

Standards

Steven Verbruggen (Managing Director - Adsomenoise), DOOH Guidelines
Kathy Vandevelde (Head of Go to Market - Clear Channel), DOOH inspiring cases

BAM Campus

Maxime Suffeleers
Stijn Spaas, Brand experience stories

Technology

Inge Vander Velpen (COO - &Koo)
Hugues Rey (CEO - Havas Media Group Belux), Marketing & AI
Ilse De mey (Head of Policy & Support - KBC), Blockchain as an accelerator for disruption in financial services. The we.trade case

Content Marketing

Michel Libens (Managing Director - Propaganda)
Simone Krouwer (Phd Researcher – University of Antwerp), Native Advertising

BtoB

Bert Heyens (Partner - If We Were You)
Annelies Lenaerts (Marketing Director Nextel), When marketing does sales

Research Hub

Luc Eeckhout (Owner - Phimedia)
Stéphanie Radochitzki (IPG Mediabrands), BAM Matrix survey results

Start&Scale Hub

Bert Van Wassenhove (Venture Publisher - The CoFoundry)
Jean-Pol Boone (EBusiness Angel in Innovation)

Raphael Senelle (Country Manager Benelux Inoopa)
Octavian Susnea (CEO/Founder FanArena) - Matthias Lehaen (Product Manager PlaySports Telenet)
Christophe Vranken (Chapter Lead, Beyond Banking at ING Belgium)

Case studies - Bring Belgian marketeers to upper level in terms of innovation and maturity by sharing their own experiences

Data

Kris Vranken Managing Director Stratics, Data Driven Marketing - Is Data the Key to Better Marketing?



Meer lezen?

De inhoud is enkel beschikbaar voor leden via een persoonlijke ledenlogin.
Vraag jouw persoonlijke login aan via reyhan.karaca@marketing.be.

Ben je nog geen lid? Bekijk dan hier snel onze lidmaatschapspakketen en word vandaag nog (gratis) lid!

 

Datum: 14 juni 2018