3 vragen aan Content Marketeer Michel Libens
Op 6 november vindt een nieuwe opleiding Content marketing plaats. We vroegen aan Michel Libens, een van de docenten en co-voorzitter van onze XPH Content marketing, wat deelnemers kunnen verwachten.
Waarom moet je als marketeer de opleiding Content marketing volgen?
Content marketing is een van de hot topics van het moment. Marketeers willen er zich in inwerken: wat is het? Wat is het niet? Waar komt het vandaan? Deze opleiding maakt hen wegwijs. Daarnaast brengen we ‘real life’ Belgische cases wat voor heel wat herkenbaarheid zorgt. Tot slot is de samenstelling van de docentenmix zo dat deelnemers vanuit uiteenlopende invalshoeken inzichten krijgen. Dat zorgt voor een genuanceerde kijk op strategie, technologie, campagnevoering…
Kan je het concept van de opleiding nog even samenvatten?
5 avonden, 5 docenten. Daar gaat het om. Telkens belicht een andere docent een ander aspect van het vakgebied. Afsluiten doen we met een sessie voor openstaande vragen. Deelnemers kunnen er hun vragen in de groep gooien, bedenkingen delen… Dat zorgt voor heel wat enthousiasme en toont aan dat het niveau van de deelnemers mettertijd gegroeid is. Er is echt interactie.
Welke nieuwigheden mogen de deelnemers verwachten?
Sowieso zorgen we bij elke nieuwe opleiding voor een update en voegen we nieuwe cases toe. We zitten in een business die niet stil zit. Zeker op het vlak van technologie – marketing automation bijvoorbeeld – gaat het razendsnel. Daarnaast bieden we telkens een overzicht van de nieuwste boeken en blogs. Het is onze ambitie om de deelnemers meer mee te geven waar dit vak heen gaat en dat zal in deze sessies dus al meer aan bod komen.
Extra
Zin om helemaal mee te zijn met content marketing? Schrijf je in voor de opleiding die start op 6/11! Meer info vind je hier.