Sessie 1_ (400 x 256 px) Education - buyer persona customer journey

Sessie - Buyer Persona & Customer Journey

Datum: 10 oktober 2024

Uur: 13u30 - 17u00

Locatie: Roularta BMC - Raketstraat 50, 1130 Brussel

Tarieven:

BAM Leden: € 290 excl. BTW

BAM Niet-leden / Friend+: € 390 excl. BTW

# 1 sessie

De impact van de shift naar consumer centric denken.

Programma

In deze sessie gaan we dieper in op het in kaart brengen van het beslissingsproces van een consument of klant en hoe dit kan leiden tot digitaal relevante communicatie.  We bekijken samen de shift van product centric naar consumer centric denken en vertalen dit door naar de impact op marketing beslissingen en online aanwezigheid  

  • Inleiding tot consumer-centric denken: digitale evolutie en de verandering van het aankoopgedrag.
  • Kennismaking met de customer journey, van awareness tot aankoop
  • Onderzoeksmethodes voor de journey
  • Vertaling naar de impact op een website en content marketing

 

Je wenst je competenties verder uit te diepen?

Deze sessie maakt deel uit de opleiding Digital Marketing.

 

 

Vragen of meer informatie nodig?

Nathalie Prieto

Contacteer Nathalie Prieto, Head of activities & sponsoring

+32 472 10 20 85 - nathalie.prieto@marketing.be