Content marketing in de praktijk (organisatie en meten) (1) content marketingin de praktijk

Sessie - Content Marketing in de praktijk (organisatie en meten)

Datum: 28 november 2024

Uur: 13u30 - 17u00

Locatie: Media Arena, Zone1 Research Park 30 - 1731 Asse

Tarieven:

BAM Leden: € 250 excl. BTW

BAM Niet-leden / Friend+: € 350 excl. BTW

In deze sessie duiken we dieper in op twee cruciale aspecten van content marketing: de aangepaste marketingorganisatie en het gebruik van data.

Deelnemers voor deze sessie dienen al een basiskennis van Content Marketing te hebben of de opleiding Content Marketing gevolgd te hebben.

Deel 1 - Content marketing vraagt om een aangepaste marketingorganisatie:

  • Welke profielen heb je nodig? 
  • Wat kan voor inspiratie zorgen? 
  • Wat met sales? 
  • Hoe krijg je je volledige organisatie mee?

Docent: Bart Lombaert

Deel 2 - Content marketing en data

  • Op welke manier kan je data gebruiken voor, tijdens en na de contentcreatie?
  • Hoe begin je daaraan? 
  • Wat zijn de stappen in het proces? 
  • En hoe kunnen we een extra laag leggen met een search listening, een content balance analysis, meetinstrumenten en nog andere interessante extra's?

Docent: Els Mortier

Vragen of meer informatie nodig?

Nathalie Prieto

Contacteer Nathalie Prieto, Head of activities & sponsoring 

+32 472 10 20 85 - nathalie.prieto@marketing.be