hanan challouki_boek launch

Marketing Book of the Month: Inclusieve Communicatie - Hanan Challouki

Over het boek:

In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiënt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter aan de nodige expertise om daar werk van te maken.

Met dit boek wil Hanan Challouki daar verandering in brengen. Inclusieve communicatie is een strategische benadering die het mogelijk maakt voor merken om relevant te blijven in een superdiverse samenleving, nieuwe doelgroepen beter te leren kennen en de eigen communicatie- en marketingdoelstellingen te overtreffen. Inclusieve communicatie is voor bedrijfsleiders, marketeers en strategen die inzien dat de wereld aan het veranderen is. Het is een boek voor iedereen die vooruit wil, die het potentieel ziet van een diverse samenleving en dat ten volle wil benutten.

Over de auteur:

Hanan Challouki, 28-jarige onderneemster en oprichtster van Inclusified, is dé experte op vlak van inclusieve communicatie. Gedreven door haar missie om een meer inclusieve wereld te creëren, bundelt ze al haar kennis en ervaringen in haar eerste boek ‘Inclusieve Communicatie’ (Pelckmans, 2021). Het is een boek voor alle bedrijfsleiders, marketeers en strategen die vooruit willen, die het potentieel zien van een diverse samenleving en dat ten volle wil benutten.

Ontdek dit Marketing book of the Month op 11 mei tijdens onze online sessie met Hanan Challouki.

Prijs:

BAM leden: Gratis

BAM Niet-leden: € 49 excl. BTW