BAM-Branding-400x256 BAM-Branding-1862x500

Regional Hub: Het geheim achter succesvolle merken van bij ons

We leven in een tijdperk waarin we aan een sneltempo overspoeld worden met informatie, producten en diensten. In deze competitieve markt is een sterk merk van levensbelang. Een krachtige merkperceptie doet je niet alleen opvallen, het wekt ook vertrouwen, loyaliteit en positieve associaties op. Maar hoe pak je dat nu precies aan?  

Tijdens de Regional Hub van BAM laten we brand managers aan het woord van enkele sterke merken, zoals Omer, Ipsos, Alpro en Teamleader. Ze delen hun waardevolle inzichten over hoe zij hun merken opgebouwd en versterkt hebben in Vlaanderen. Klaar voor een inspirerende reis door de wereld van branding, met tussenstops langs verschillende visies, strategieën en de belangrijkste valkuilen en succesfactoren? Dit is jouw kans om te leren van toppers in het vak. 

Of je nu een doorgewinterde marketingprofessional bent of net begint, je gaat naar huis met waardevolle kennis en tal van praktische tips om je eigen merk verder te laten groeien. Mis je kans niet om deel uit te maken van dit inspirerend netwerkmoment op een boeiende locatie.  

Schrijf je in en ontdek de geheimen achter enkele van de meest succesvolle merken van bij ons! 

Schrijf nu in >

Programma

We ontvangen je op dinsdag 24 september bij brouwerij Omer Vander Ghinste vanaf 15u.

15:00 – Verwelkoming 

15:15 – Rondleiding brouwerij Omer Vander Ghinste

16:15 – Intro BAM 

16:20 – Bart Haemelinck - Marketing Director  bij OMER

Bart_Haemelinck

"Het verhaal van OMER"

Toen Omer Vander Ghinste in 1892 begon met brouwen, bestonden merknamen nog niet. Om zijn bieren te promoten liet de brouwer daarom het opschrift ‘Bieren Omer Vander Ghinste’ aanbrengen in de brandglasramen aan de cafégevels. Een slimme zet, met een onverwacht effect. Ik neem je mee in het verhaal, 5 generaties lang met een blik naar de toekomst.

16:35 – Gerd Callewaert – Managing Director bij IPSOS 

BAM-Branding-Spreker-GerdCallewaert

“Brand choice demystified” 

Er is ons verteld dat merkwaarde gemeten kan worden aan de hand van een combinatie van functionele en emotionele voordelen, alsook dat merken mentaal en fysiek beschikbaar moeten zijn. Maar vaak komen sterke prestaties op deze parameters niet overeen met de commerciële realiteit. Onderzoek van Ipsos toont aan dat er drie sleutels zijn om merksucces te ontsluiten: verwachtingen, context en empathie. In deze presentatie laten we zien wat de hefbomen voor merksucces zijn en wat hun impact is.

17:00 – Suzanne Mulier – Marketing Director Benelux bij Alpro 

BAM-Branding-Spreker-SuzanneMulier

“Alpro, van hippie naar hip!“ 

Alpro is geëvolueerd van een nichemerk voor lactose-intoleranten naar een trendy favoriet op elke ontbijttafel. Het merk krijgt internationaal steeds meer bekendheid, maar toch blijven we trouw aan onze West-Vlaamse roots en zetten we duurzaamheid & gezondheid steeds voorop. Met ons heerlijke plantaardige assortiment willen we jong en oud inspireren om een gezonde levensstijl aan te nemen. Elke stap, hoe klein ook, is een positieve verandering richting een betere toekomst. Vooruitgaan, daar draait het om - een visie waar we als plantaardig pionier, al sinds de jaren '80, aan vasthouden. Ontdek samen met mij de reis van Alpro, van hippie naar hip. 

17:25 – Peter van Wijnaerde – Brand Strategy Director bij Teamleader 

BAM-Branding-Spreker-PetervanWijnaerde

"The brand is the stories that we tell" 

Door een sterke internationale groei is Teamleader een vast begrip geworden voor veel agencies. Peter laat zien hoe hij met Agency Life de verhalen van Teamleader en hun klanten gebruikte om van Teamleader een merk te maken dat staat voor kennis en ondernemerschap. 

17:45 – Q&A 

18:00 – Get to gather / Netwerking 

 

Inschrijven

Schrijf je en laat je inspireren door enkele sterke merken van bij ons!
Wacht niet te lang… de plaatsen zijn beperkt.

  • € 25 voor BAM-leden
  • € 35 voor niet-BAM-leden 
  • € 15 voor studenten, incl. btw
Schrijf nu in >