Marketing Congress 2018: The Meaningfulness of Marketing
De Belgian Association of Marketing maakt het programma en de sprekers van haar Marketing Congres van 2018 bekend
Door velen beschreven als hét marketing congres in België. Het BAM Marketing Congres is de jaarlijkse samenkomst van alle professionals die gepassioneerd zijn door marketing.
Inspirerende talks binnen het algemene thema “The Meaningfulness of Marketing”
Het thema “The Meaningfulness of Marketing” wordt doorgetrokken in alle aspecten van het congres, van meaningful catering tot een goodiebag gevuld met tal van meaningful goodies.
Op donderdag 6 en vrijdag 7 december komen volgende thema’s en sprekers aan bod in Brussels Expo:
Technology and speed fighting each other
- “The two AI: conscious and unconscious” – Hugues Bersini, Professor, Université Libre de Bruxelles
- “Retail Media, the next marketers hope” – Aflred Levi, Senior Vice-President Marketing and Media, AholdDelhaize
- “Le Marketing sera prédictif ou ne sera plus!” – Stéphane Amarsy, Co-Founder, Inbox
The Miracle of Redesigning Relationships
- “What creates meaningful work and meaningful marketing?” – Jos de Blok, Founder & CEO, Buurtzorg
- “Connecting brands with local economy” – Koen Delvaux, CMO, Joyn
- “How to realise an efficient marketing campaign for a brand, and at the same time be socially involved?” – Elisabet Lamote, Co-Founder, Trooper
Creating Happiness in The Middle of The Congress
- “The Story of an unusual chocolate bar” – Ynzo Van Zanten, Economist, author, entrepreneur and storyteller, Tony’s Chocolonely
- “Sustainable fashion and the importance of storytelling” – Ellen Kegels, Founder, LN Knits
- “Happiness is creating value as people, with people, for people” – Christophe Faucconier, CEO, Innate Motion Group
Death and Rise of Media Tycoons
- “The existential Threat of Big Tech” – Franklin Foer – The Atlantic
- “RTBF Journey: content first” – Xavier Huberland, Directeur Général du Pôle Médias, RTBF
- “How is media doing in the Middle East?” – Yaser Bishr, Executive Director of Digital, Al Jazeera
Daarnaast krijgen de deelnemers ook de kans om keynotes bij te wonen van:
- Bob Hoffman, Author & Speaker, Ad Contrarian: “Marketers Are From Mars, Consumer Are From New Jersey”
- Tom Goodwin, EVP, Head of Innovation, Zenith Optimedia: “Advertising for the Post Digital Age”
- Simon White, Chief Strategy Officer, FCB WEST: “What’s the purpose of brand purpose?””
- Peter Schelstraete, Founder & CEO, Ubuntoo: “The Architect of Value”
Marketing Village en netwerkfaciliteiten
Meer dan 40 bedrijven worden vertegenwoordigd in “The Marketing Village”. Marketers kunnen er zich op de hoogte stellen van de beste en nieuwste oplossingen die beschikbaar zijn op de markt.
Ook dit jaar worden er weer tal van Lunch&Learns aangeboden voor iedereen die wil bijleren van experts in België. Er zijn ook zelfs enkele Breakfast&Learn sessies bijgekomen. We houden ook voor het eerst op donderdagavond een Book & Learn sessie met de boeklancering van “Meaningful Marketing”, geschreven door Bart Lombaerts.
Tijdens het congres wordt eveneens voor de vierde keer de award voor Belgium’s New Brand of the Year uitgereikt. Deze award bekroont het sterkste nieuwe merk van eigen bodem dat nog geen vijf jaar bestaat. Dit initiatief loopt in samenwerking met De Tijd/L’Echo.
Op donderdagavond 6 december is er de BAM-party, een netwerkmoment voor alle BAM-leden en de congresdeelnemers.
Afspraak dus op donderdag 6 en vrijdag 7 december in Brussels Expo voor hét Marketing Congres, de jaarlijkse samenkomst met professionals gepassioneerd door marketing.
Over het Marketing Congres
Door velen beschreven als hét marketing congres in België. Het Marketing Congres is uw jaarlijkse samenkomst met professionals die gepassioneerd zijn door marketing.
Sinds 1981 staat de eerste week van december synoniem voor inspiratie en netwerken binnen de Belgische marketing- & communicatiegemeenschap. Het Marketing Congres vervelkomt inspirerende nationale en internationale sprekers die het marketinglandschap van morgen vorm geven.
Het Congres wordt georganiseerd door een congresteam van 12 Congress Inspirators. De namen van de leden van het congresteam zijn hier te vinden.
Praktische informatie
Datum:
- Donderdag 6 december van 8:00 tot 22:00 uur
- Vrijdag 7 December van 8:00 tot 17:00 uur
Plaats: Brussels Expo, Belgiëplein 1, 1020 Brussel
Normale Prijs:
- Regular Sales - Leden: € 735 p.p.
- Regular Sales - Niet-Leden: € 875 p.p.
Bedrijfsformules:
- Mini (min. 5 pers.) – Leden: € 695 p.p. – Niet-Leden: € 835 p.p.
- Maxi (min. 10 pers.) – Leden: € 665 p.p. - Niet-Leden € 805 p.p.
- Experience Team Package (min. 6 pers.) – Leden: € 980 p.p. – Niet-Leden: € 1120 p.p.
Inschrijven: https://www.marketingcongress.be/register
Hashtag: #marketingcongress
Congress App: Downloadbaar in de app store onder ‘Elements Event Portal’ - event code: BAMCongress
Contactpersonen
Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met: barbara.dhondt@marketing.be of nathalie.prieto@marketing.be.
Inschrijven