Data van de sessies: 27 april, 4 mei, 11 mei, 18 mei & 25 mei
Uur: van 13u30 tot 17u
Prijs:
BAM-Leden: € 975 (excl. BTW)
BAM- Niet-leden: € 1395 (excl. BTW)
Locatie: Virtual Classroom
|
Wat na de C-crisis? Wat zijn de commerciële werkpunten nà de pandemie?
Sales ‘revisited’ ….
# 5 sessies
Never waste a good crisis ….
Dit unieke BAM-programma richt zich tot sales én marketing verantwoordelijken die met een snel evoluerende salescontext geconfronteerd worden.
- Hoe omgaan met de nieuwe communicatietechnieken in een sales & marketing context?
- Dient het business model herzien te worden naar aanleiding van de huidige ontwikkelingen?
- Zijn er andere sales-processen noodzakelijk?
- Is er nood aan andere competenties voor sales & marketing managers?
Er wordt een ‘state of the art’ gegeven van cruciale topics in de takendomeinen van marketing- en sales functies. Ook de organisatorische impact wordt hierbij behandeld en toegelicht.
Marketeers hebben meer en meer nood aan salescompetenties, of dienen minstens het de verkooptaken, activiteiten, doelstellingen, .... goed te begrijpen.
Account Managers, Sales Managers, Customer Service medewerkers, ... hebben er baat bij om een intensere samenwerking met communicatieverantwoordelijken, marketing-medewerkers, marktonderzoek, informatietechnologie, ... te ontwikkelen.
De deelnemers worden aangespoord om hun werkpraktijk te evalueren, bij te sturen en inspiratie te verwerven.
Wat leer je uit deze opleiding:
- Marketing en sales organisatie vandaag en morgen.
- De samenwerking tussen sales en marketing veel beter begrijpen.
- Van marketingplanning naar salesplanning werken.
- Sales Management 3.0.
- De recente inzichten in sales en sales management in de praktijk toepassen.
- Begrippen zoals SPIN-selling, TOC, sales script, ...
- Een waardepropositie uit te werken die ook sales kan concretiseren.
- Hoe een werkbare value proposition
- Hoe de samenwerking tussen marketing en sales concretiseren in jouw organisatie
Recente inzichten in sales en marketing worden praktijkgericht aangebracht. De deelnemer maakt kennis met een resem instrumenten om marketing & sales efficiënt en effectief te laten samenwerken.
Programma