Masterclass hands-on_CMX

Opleiding: Masterclass Hands-On: Customer Experience Management

Data: 29 & 30 september 2021

Uur: 09:00 - 17:00

Tarieven:

BAM Leden: € 1595 excl. BTW

BAM Niet-Leden: € 1795 excl. BTW

Locatie: Officenter Aalst - Ninovesteenweg 198/28, 9320 Aalst.

# 2 dagen

Wilt u de klantervaring van uw bedrijf verbeteren? Bent u geïnteresseerd in enkele strategische richtlijnen, maar vooral in hoe u de klantervaring operationeel kunt verbeteren? Bent u op zoek naar op feiten gebaseerde kennis en de juiste toolbox om de ervaring van uw klanten te optimaliseren? Wilt u hands-on advies om de klantgerichtheid binnen uw organisatie te verbeteren? De operationele masterclass over Customer Experience Management van Kalepa is wat u zoekt. Wij gaan verder dan traditionele modewoorden als Net Promoter Score® of consumenten persona's en laten u zien waarom het een slecht idee zou zijn om deze dingen te doen. Tegelijkertijd reiken we u de juiste tools aan om uw klantervaring te optimaliseren en oefenen we ze, zodat u het onder de knie krijgt.

Wat leert u uit deze opleiding:

Het managen van de klantervaring wordt algemeen beschouwd als één van de meest complexe strategische uitdagingen waar managers voor staan. Na het volgen van de 2-daagse executive masterclass over Customer Experience Management, zal Customer Experience Management geen geheimen meer voor u hebben.

U zult:

  • De link zien tussen klantervaring en uw organisatie- en merkstrategie.
  • De juiste tools aangereikt krijgen om uw klanten beter te begrijpen.
  • Oefeningen uitvoeren om uw Customer Experience design te verbeteren.
  • Leren hoe u mensen en processen kunt managen voor een succesvolle klantervaring.
  • Meet de klantervaring en toon de financiële return on experience aan
  • Leer op feiten gebaseerde strategieën over hoe om te gaan met experience verstoringen en hoe klanten terug te winnen.
  • Leer welke organisatiecultuur u moet koesteren en hoe u dit moet doen.

 

Interactieve sessies. De slides zullen in het Engels zijn, de opleiding wordt in het Nederlands gegeven. Indien er niet-Nederlandstalige deelnemers aanwezig zijn, zullen de sessies in het Engels gegeven worden. Interventie van de deelnemers in hun eigen taal (NL/FR/ENG).

Deelnemers ontvangen cursusmateriaal en verschillende tools om de klantervaring te begrijpen, te ontwerpen en te beheren (bv. Customer Experience Canvas, Customer Experience Statement...). Deelnemers ontvangen ook een certificaat van voltooiing aan het einde van de tweedaagse masterclass.

Samenwerking met The Kalepa Group

De Kalepa Group is een spin-off van de KU Leuven. Zij bieden evidence-based inzichten uit tientallen jaren van academisch onderzoek, gepubliceerd in toptijdschriften binnen marketing, management, en operations management. De missie van de Kalepa Group is om academische inzichten te mengen met professionele ervaring om zo organisaties te helpen in hun streven naar meer klantgerichtheid. The Kalepa Group biedt een unieke set aan inzichten en tools die u zullen helpen bij het starten of finetunen van de customer experience, zoals het Customer Experience Canvas of de Customer Experience Statement. The Kalepa Group helpt bij het ontwikkelen van een roadmap voor uw eigen organisatie en streeft ernaar om uw organisatie een betere klantervaring te laten leveren en de bottom line te verbeteren!

Vragen?

Wil je meer informatie over de opleidingen of workshops? Wil je te weten komen welke opleidingen het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen? Twijfel dan niet, en contacteer ons!

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

+32 470 44 09 33 - pascale.cambie@marketing.be