Bepaal je behoeften
- Identificeer de MarTech-actoren die u kunnen helpen
- Begrijp de valkuilen bij het implementeren van MarTech oplossingen
- Een succesvolle samenwerking met MarTech leveranciers opzetten
- Prioriteiten stellen voor implementatie
U zult ook weten welk kanaal u prioriteit moet geven, hoe u uw categorievisie kunt ontwikkelen en uw eigen verkoopverhaal kunt creëren.
Sessie 1. MarTech gebruiken: vreugde of frustratie?
Technologie kan helpen om de klant beter van dienst te zijn en om de relatie tussen klanten en merken op te bouwen en te versterken. Deze technologie staat algemeen bekend als MarTech. Ontdek de grondbeginselen van AI.
In het digitale tijdperk explodeert het aantal MarTech-leveranciers, zowel internationaal als nationaal.
U leert hoe u het MarTech-landschap kunt begrijpen voorbij de toespraken van de leveranciers; hoe u uw behoeften kunt bepalen, met behulp van een assessment tool, en hoe u de technologie kunt vinden die het beste aan deze behoeften voldoet.
U leert waar u moet beginnen, welke valkuilen u moet vermijden en hoe u kunt samenwerken met deze MarTech-leveranciers.
Docent: Ken Borremans
Sessie 2. Cracking the code: Category Thinking inzetten voor succes
Tijdens deze zeer interactieve trainingssessie ontdekt u de fundamentele principes van categoriegericht denken en ontketent u de kracht ervan om kansen binnen uw organisatie en bij klanten vorm te geven. Ontdek de strategische verschuiving naar Category-Based Persuasive Selling en revolutioneer uw verkoopaanpak voor ongekend succes.
Opleidingsdoelen:
- Begrijpen wat een Categorie Visie is en waarom het belangrijk is
- Ken de basisstappen om een categorievisie op te bouwen
- Geïnspireerd raken om de visie om te zetten in concrete acties
- Categorie-denken gebruiken om te winnen bij klanten
- De basisprincipes van Category Based Selling begrijpen
Docent: Tijs Dujardin
Sessie 3. Verkoopstrategie en het creëren van een verkoopverhaal
Ons doel aan het einde van deze sessie is om je uit te rusten met de vaardigheden om verhalen te starten die weerklank vinden bij je publiek, zodat je overtuigend kunt communiceren in elke zakelijke interactie. Je zult weten hoe je een verkoopverhaal opbouwt en je zult de belangrijkste punten van de verkoopstrategie begrijpen.
Docent: Mathieu Swine