bam_digital_400x256_NL bam_digital_1852x600_NL

Opleiding - Digital Marketing

Data van de sessies: 20 maart, 27 maart, 4 april, 24 april, 8 mei & 15 mei 2025

Uur: 13u30 - 17u00

Locatie: mix van virtual & classical classroom

(Adres classical classroom: Roularta BMC - Raketstraat 50, 1130 Brussel)

Prijs:

BAM Leden: € 1090 excl. BTW

BAM Niet-leden / Friend+: € 1490 excl. BTW

Inschrijven > 

# 6 sessies

  • Een duidelijke stappenplan
  • Meteen inzetbare learnings
  • Concrete voorbeelden

Deze opleiding vertrekt vanuit tactisch inzicht vergaren in handige digitale tools die toepasbaar zijn in het opmaken van een digitale strategie. De rode draad in deze opleiding vormt de customer journey die binnen elke sessie vertaald wordt naar een digitaal kanaal. Op het einde van deze opleiding zal je in staat zijn om vanuit data analyses relevante touchpoints in de customer journey op te zetten en te optimaliseren. 

Learning outcomes

  • Hoe ziet een customer journey eruit?
  • Welke zijn de stappen van een goed digital plan.
  • Hoe je digitale strategie en de bijhorende touchpoints concreet uitstippelen.
  • De belangrijkste tools van digitale marketing en communicatie.
  • Hoe integreer je deze begrippen en tools in je customer journey?
  • Hoe kan je de verschillende touchpoints optimaliseren?
  • Nieuwe en interessante opportuniteiten voor je business.
Ik schrijf me in >

Wens jij liever één of meerdere dagen uit deze opleiding te volgen? Dat kan! Het overzicht kan je terugvinden via deze link >

Vragen of meer informatie nodig?

Nathalie Prieto

Contacteer Nathalie Prieto, Head of Activities & sponsoring

+32 472 10 20 85 - nathalie.prieto@marketing.be

Ik schrijf me in >