# 2 sessies
Van een campagne briefing tot een volledig uitgewerkte digitale campagne over alle touchpoints heen.
PROGRAMMA
Welke info uit de briefing is cruciaal, hoe kies ik de kanalen, formaten en aankoopmethodes om de campagne te plannen en welke strategieën zijn het meest efficiënt om de KPI van de campagne te behalen?
- Digital advertising universum: direct buy, programmatic, affiliate, email, …
- Campagne design: KPI’s, consumer stages, advertentieformaten, ...
- Optimalisatie: viewability, A/B testing, CRO, …
- Rapportage: actionable insights, dash boards, performance, ROMI, …
DOCENT
Karel Goethaels, Head of Programmatic Mediabrands
Doelgroep # DEVELOP
Voor de digital marketing en digital media professionals.
Tarieven
BAM leden: € 490 excl. BTW
BAM Niet-leden: € 700 excl. BTW
Je wenst je competenties verder uit te diepen?
Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Management Update. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.
Vragen?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be