DIGITAL MEDIA PLANNING_1300-250

Sessie - Digital Media Planning

# 1 sessie

Hoe digitale media succesvol te implementeren.

PROGRAMMA

Een overzicht van de digitale media en hoe deze gebruiken om jouw digitale communicatie strategie succesvol te implementeren.

  • Integration of digital in the communication mix.
  • Digital planning, essential concepts.
  • Traditional vs. automated.
  • Data planning.

DOCENT

Sébastien Reps, Digital Supervisor Maxus

Doelgroep # DEVELOP

De opleiding richt zich tot marketing- en communicatie-professionals uit alle sectoren (bureau’s, regies, adverteerders).

Tarieven

BAM leden: € 175 excl. BTW

BAM Niet-leden: € 250 excl. BTW

Je wenst je competenties verder uit te diepen?

Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Media Communication. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be