# 1 sessie
Hoe digitale media succesvol te implementeren.
PROGRAMMA
Een overzicht van de digitale media en hoe deze gebruiken om jouw digitale communicatie strategie succesvol te implementeren.
- Integration of digital in the communication mix.
- Digital planning, essential concepts.
- Traditional vs. automated.
- Data planning.
DOCENT
Sébastien Reps, Digital Supervisor Maxus
Doelgroep # DEVELOP
De opleiding richt zich tot marketing- en communicatie-professionals uit alle sectoren (bureau’s, regies, adverteerders).
Tarieven
BAM leden: € 175 excl. BTW
BAM Niet-leden: € 250 excl. BTW
Je wenst je competenties verder uit te diepen?
Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Media Communication. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.
Vragen?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be