# 1 sessie
Digitale transformatie betekent ook business transformatie.
PROGRAMMA
Verduidelijken van digitale transformatie naar de voornaamste drijfveren die voor impact zorgen. In de volgende sessies treden we dieper in op vier aspecten: Consumenten inzichten, technologie, gebruikservaring en interne organisatie.
Tijdens deze sessie starten we vanuit de oorzaak van de transfomatie: de groeiende verwachtingen van de consument. Digitale transformatie betekent ook business transformatie en heeft wellicht de meeste impact in hoe ideeën en innovatie precies tot stand komen en hoe ze worden ontwikkeld, gemeten en getest. Deze opleiding geeft inzicht in het kantelen van business units naar multidisciplinaire teams die werken vanuit de nood van een klant.
DOCENT
Kevin Verborgh, Digital Marketing Consultant
Doelgroep # DISCOVER
Marketing & communicatie professionals die de impact van digitale transformatie op hun organisatie en hun marketingbeslissingen op een gestructureerd manier willen aanpakken.
Tarieven
BAM leden: € 175 excl. BTW
BAM Niet-leden: € 250 excl. BTW
Je wenst je competenties verder uit te diepen?
Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Explore. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.
Vragen?
Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?
Pascale Cambie – Director BAM=LEARN
(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be