GOOGLE ANALYTICS_1300-250

Sessie - Google Analytics

# 1 sessie

2 op de 3 bedrijven in België heeft Google Analytics geïnstalleerd op zijn website. Vroeg of laat duik je dus in de cijfers om jouw vragen, of die van collega’s, op te lossen. Laat je daarbij niet overweldigen door de vele beschikbare rapporten.

Met een degelijk inzicht in de basics van Google Analytics geraak je al een heel stuk verder en kan je o.a. je marketingcommunicatie bijsturen.

In deze sessie leer je Google Analytics te gebruiken op basis van je eigen cijfers.

PROGRAMMA

  • Hoe verzamelt Google Analytics gegevens?
  • Betekenis en uitleg van de belangrijkste statistieken.
  • Rapportage.
  • Wegwijs in beoordeling van sites en traffic naar sites.

Na deze sessie

  • Je zal begrijpen hoe Google Analytics en rapporten werken.
  • Je zal je eigen cijfers en rapporten maximaal kunnen benutten.

DOCENT

Beate Vervaecke, CEO E-Zen

Doelgroep # DEVELOP

Alle Marketing en Communication professionals, die het gebruik van Google Analytics optimaal willen benutten..

Tarieven

BAM leden: € 245 excl. BTW

BAM Niet-leden: € 350 excl. BTW

Je wenst je competenties verder uit te diepen?

Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Management Update. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be