Datum: 30 november 2023
Uur: 13u30 - 17u00
Locatie: Media Arena, Zone1 Research Park 30 - 1731 Asse
Tarieven:
BAM Leden: € 250 excl. BTW
BAM Niet-leden / Friend of BAM: € 350 excl. BTW
|
# 1 sessie
Hoe KPI’s en de metrics met Google analytics op te stellen.
Programma
In deze sessie leer je hoe Google analytics te gebruiken om KPIs vast te leggen en een campagne te evalueren.
- Overzicht van de rapporten van universal analytics: interpretatie van de verschillende metrics
- Instellen van universal analytics.
- De juiste conversies en events tracken met een tagging plan en Google Tag Manager.
- Segmenten maken en naar Google Ads sturen.
- Attributie en multi-channel analyse.
- GA4: wat zijn de voordelen en hoe begin je eraan?
Je wenst je competenties verder uit te diepen?
Deze sessie maakt deel uit de opleiding Digital Marketing.
Indien u nog geen lid bent van BAM, kunt u met deze registratie een gratis lidmaatschap als Friend of BAM verkrijgen. Hier vindt u meer informatie over de voordelen van het lidmaatschap.
Vragen of meer informatie nodig?