Social Media_1300-250

Sessie - Social Media

# 1 sessie

Basisprincipes, concrete tips rond strategie, executie en bijsturing.

PROGRAMMA

Deze sessie treedt dieper in op alles rond social media. Beginnende met cijfers van de voornaamste evoluties en enkele basisprincipes van social media om vervolgens meer in detail te treden met zeer concrete tips rond strategie, executie en bijsturing:

  • Wat zijn de basics: hoe werkt het algoritme, organic is dead,...?
  • Wat moet er in een social mediaplan (kpi's) en een sociale media policy?
  • Community management: hoe ga je om met een crisis of lastige klanten.
  • Een selectie uit de beste tools.
  • 10 kenmerken van een sterk bericht.
  • Hoe bouw je volgers op.
  • Social payment systems.
  • Hoe influencers geld verdienen via social media.

DOCENT

Chris Demeyere, Social Media Consultant Punchline

Doelgroep # DISCOVER

Marketing & communicatie professionals die de basis van social media willen leren.

Tarieven

BAM leden: € 175 excl. BTW

BAM Niet-leden: € 250 excl. BTW

Je wenst je competenties verder uit te diepen?

Deze sessie maakt deel uit van de opleiding Digital Practice. Of stel je eigen programma samen: bekijk de verschillende sessies à la carte.

Vragen?

Wil je detailinformatie over de opleidingen of workshops en welke het beste passen bij jouw profiel en toekomstplannen?

Pascale Cambie – Director BAM=LEARN

(02)234 54 03 - pascale.cambie@marketing.be