De tijd voor nieuwe marketing komt eraan

De coronacrisis heeft dit jaar de economie op haar grondvesten doen daveren. Dit ging gepaard met een ongeziene digitaliseringsgolf. Het is tijd om “de bevrijding uit COVID-19” voor te bereiden. Het is een kwestie van snel te schakelen om een nieuwe economie op te starten, met een nieuwe marketingbenadering.

 

Ivan_250-145

 

De inhoud is enkel beschikbaar voor leden via een persoonlijke ledenlogin. Vraag jouw persoonlijke login aan via lisa.marie.verhulst@marketing.be.

Ben je nog geen lid? Bekijk dan hier snel onze lidmaatschapspakketen en word vandaag nog lid!

Wie is Ivan Vandermeersch?

Ivan Vandermeersch is sinds juni 2017 secretaris-generaal van BAM (Belgian Association of Marketing) en focust zich in die rol op de lobbying van BAM, op de diverse beleidsniveaus. Hij maakt deel uit van de BAM Expert Hub Legal en is tevens betrokken bij de Expert Hub Marketing & Technology. Parallel is hij ook actief bij FEDMA, de Federatie van Europese Direct en Interactive Marketing (www.fedma.org) als lid van de raad van bestuur (voorheen vice-president en secretaris-generaal). Hij is lid van de commissie Digital Economy en Marketing & Advertising van het ICC, International Chamber of Commerce (https://iccwbo.org/).   Hij blogt op The Ivan Vandermeersch Daily (https://paper.li/ivandermeersch#/) en verdiept zich onder andere in de relatie tussen privacy en AI.

Over het artikel:

Publicatie: 20 januari 2021

Redacteur: Ivan Vandermeersch