BAM Marketing Congress kiest voor een lente-editie

Brussel, 2 december 2021. Nauwelijks enkele dagen na de bekendmaking dat het BAM Marketing Congress wordt uitgesteld, komen BAM en organisator OFCORES met een nieuwe datum. De 40ste editie wordt een lentecongres dat op 5 en 6 mei 2022 plaatsvindt.

BAM_LOGO_CORPORATE_BASELINE_RGB

 

Vorige week noopten de nieuwe coronamaatregelen BAM en organisator OFCORES tot het uitstellen van het BAM Marketing Congress 2021. Ze kondigen aan dat het op 5 en 6 mei 2022 zal plaatsvinden in de Nekkerhal in Mechelen. Zo wordt de 40ste editie het allereerste lentecongres van de vakvereniging.

Dat moment is geen toeval. “We willen het juiste evenwicht vinden tussen economische continuïteit en veiligheid voor onze gezondheid”, zegt BAM Marketing Congress-voorzitter Alex Thoré (Magis Company). “Dat evenwicht is er op dit moment onvoldoende. Een lentecongres kan daar het juiste antwoord op zijn. De lente is de periode van bloei en positivisme en past uitstekend bij de meaningful marketing-boodschap die we brengen. De lente is ook de periode waarin we opnieuw meer buiten leven, wat helpt in het onder controle houden van de viruscirculatie en positief is voor het beschermen van onze gezondheid. Vandaar de keuze voor een lentecongres als moment van inspiratie, een van de vier rollen van BAM.”

Keynotes bevestigd

Op dit moment hebben met Jonah Berger, Vincent Bragg, Jasna Rok en Arne Quinze, de vier opening en closing keynotes, bevestigd dat ze er zullen bijzijn op het lentecongres. Het BAM Marketing Congress team contacteert op dit moment de andere sprekers om ervoor te zorgen dat het programma zo snel mogelijk wordt bevestigd.

Tickets voor de 40ste editie van het BAM Marketing Congress worden automatisch overgedragen naar de lente-editie. Indien deze dagen niet passen, kan een deelnemer ervoor opteren om zijn ticket over te dragen aan een collega, partner of andere relatie.

Nog meer meaningful inspiratie

“Deze snelle herplanning van het congres is het resultaat van een sterke veerkracht van het BAM Marketing Congress team in samenwerking met alle partners en leveranciers”, concludeert BAM-voorzitter Koen van Impe (&KOO). “Deze samenwerking op zich levert al meaningful inspiratie op.”

 “De evenementen sector werd voor de zoveelste keer een mokerslag toegediend. Alle leveranciers & partners hebben zich strijdvaardig getoond en tekenen ervoor present om van de lente-editie een top congres te maken. We will bounce back higher  dixit Jean-Baptiste De Bock (OFCORES).

Die inspiratie wil BAM trouwens vanaf 2022 op regelmatige basis bieden. Dan starten immers de Meaningful Marketing Talks, een maandelijkse afspraak met een aantal presentaties rond een bepaald topic. Ze starten op 24 februari en gaan door in de Kruitfabriek in Vilvoorde. Ze bieden zo een ideaal opstapje naar het congres.

 

Verdere updates over het congres worden gepubliceerd op www.marketingcongress.be.

 

Koen Van Impe, chairman of the Belgian Association of Marketing
Alex Thoré, chairman of the BAM Marketing Congress
Jean-Baptiste De Bock, Managing Director OFCORES

 

--

Over het BAM Marketing Congress

Het BAM Marketing Congress is voor iedere professional en die werkt in marketing, sales of communicatie een hoogtepunt om te netwerken en nieuwe professionele inzichten te verzamelen. , door middel van ervaren sprekers, en verschillende thema tracks.

 

Join the Marketing Congress BAMily on Instagram, Facebook & Twitter !

Meer info op www.marketingcongress.be

#marketingcongress, #we_are_bam, #meaningfulmarketing, #ofcoresevents

 

 

Over BAM

De Belgian Association of Marketing (BAM) is de belangrijkste community van marketing- en mediaspecialisten in België. BAM heeft als missie om marketing om te vormen tot een betekenisvolle aanpak, Meaningful Marketing, die ondernemers, bedrijven en organisaties begeleidt in hun transformatie naar klantgerichtheid. BAM focust op vier domeinen: innovatietechnologie, data, (digitale) media en privacy. Het doet dat door meaningful events te organiseren, in samenwerking met anderen initiatieven te nemen, opleidingen te organiseren en invloed uit te oefenen op het beleid (wetgeving, lobbying).  Meer op www.marketing.be .

 

https://twitter.com/we_are_BAM

https://www.facebook.com/BAMbelgium/

https://www.linkedin.com/company/bam-belgian-association-of-marketing/ https://www.youtube.com/channel/UCu9nRDehw12vlni09GGD4Tg

 

Over OFCORES

OFCORES is een internationale specialist in virtuele, hybride en live events voor institutionele en bedrijfsevenementen. OFCORES behoort tot een nieuwe generatie eventbedrijven, die efficiënte, waardevolle technologieën en innovatieve trends integreren in elk project. Op die manier kan de hoogste prioriteit voor elke klant worden gegarandeerd.

 

Meer info op www.ofcores.events

 

_________________________________________________________________________________

Voor meer informatie over de inhoud van dit persbericht, contacteer
Koen Van Impe, voorzitter Belgian Association of Marketing - koen.vanimpe@cronos.be
Alex Thoré, voorzitter BAM congres - alex@magis.agency